Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu

28-10-2011

Warszawa: Usługa serwisowa oraz subskrypcja dotycząca pakietu oprogramowania Aris

Numer ogłoszenia: 356974 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowa oraz subskrypcja dotycząca pakietu oprogramowania Aris.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest Usługa serwisowa oraz subskrypcja dotycząca pakietu oprogramowania Aris Zamówienie dotyczy nowych wersji, poprawek i usług dla następującego oprogramowania pakietu ARIS: Lp. Pozycja Sztuk 1 ARIS Business Architect z rozszerzeniem IT 17 2 ARIS Business Designer z rozszerzeniem BSC 17 3 ARIS Business Designer bez limitu 4 ARIS Business Server bez limitu 5 ARIS Process Portal bez limitu 6 ARIS PPM Base Server and Performance Dashboard (5 grup procesów) - dla jednego administratora i pięćdziesięciu użytkowników. 1 1. Aktualizacja oprogramowania W ramach usługi serwisowej pakietu oprogramowania ARIS, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania nośników z nowymi wersjami lub aktualizacjami danego oprogramowania tj. wszystkich nowych i udoskonalonych wersji oprogramowania wprowadzonych do sprzedaży przez producenta oprogramowania ARIS w okresie realizacji niniejszej usługi. Nowe wersje lub aktualizacje danego oprogramowania Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie do 30 dni licząc od daty rozpoczęcia ich dystrybucji przez producenta oprogramowania. 2. Analiza oraz obsługa w siedzibie klienta; 1) Jeżeli usunięcie problemu, zgłoszonego przez NFZ na podstawie umowy serwisowej, okaże się niemożliwe za pośrednictwem zdalnej pomocy, zostanie zaaranżowana wizyta obsługi w siedzibie klienta w przeciągu następnych 2 dni roboczych. 2) W szczególnym przypadku wystąpienia problemów z instalacją narzędzia ARIS niemożliwych do rozwiązania zdalnie Wykonawca w przeciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia problemu na miejsce przyśle swojego przedstawiciela zapewniając usunięcie problemu lub usługę ponownej instalacji oprogramowania centralnego (serwerowego) przywracające narzędzia ARIS do normalnej pracy. 3) W przypadku problemów ze środowiskiem, w którym działa system Usługodawca udzieli konsultacji pozwalających usunąć problem. 3. Zgłoszenia serwisowe Elementem usługi serwisowej jest telefoniczny Hot-Line. W jej ramach konsultanci Wykonawcy będą dostępni codziennie od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00. Innym sposobem zgłaszania problemów serwisowych będzie dedykowana skrzynka poczty elektronicznej. Zgłoszenie zainicjowane mailem powinno zostać obsłużone mailem zwrotnym. 4. Kategorie problemów / czas reakcji W zależności od tego do jakiej kategorii zaklasyfikowany zostanie dany problem, zgłoszony przez NFZ, Wykonawca podejmie działanie w różnym czasie, zgodnie z poniższą klasyfikacją: Kategoria problemu 1: 1) Przerwanie pracy systemu lub nie możność przywrócenia go do funkcjonowania poprzez ponowne uruchomienie. 2) Kluczowa w działaniu systemu funkcja nie może być używana. Kategoria problemu 2: 1) Istotne zakłócenia w działaniu systemu 2) System nadal funkcjonuje lecz ważna funkcja nie może być używana. Kategoria problemu 3: 1) Niewielkie zakłócenia w działaniu systemu 2) Jakkolwiek system nadal pracuje, występują niewielkie niedobory w jego działaniu, powodujące iż praca systemu staje się znacząco utrudniona. Kategoria problemu 4: 1) Kwestie ogólne dotyczące systemu Dla problemów kategorii 1, NFZ zgłasza problem telefonicznie i potwierdza mail-em lub faksem. Wykonawca gwarantuje usunięcie problemu w przeciągu 4 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, fakt i czas kontaktu Wykonawca potwierdza niezwłocznie pisemnie mail-em lub faksem. Dla problemów kategorii 2, NFZ zgłasza problem telefonicznie i potwierdza mail-em lub faksem. Wykonawca gwarantuje usunięcie problemu w przeciągu 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, fakt i czas kontaktu Wykonawca potwierdza niezwłocznie pisemnie mail-em lub faksem. Dla problemów kategorii 3, Wykonawca gwarantuje usunięcie problemu w 2 dni robocze. Dla problemów kategorii 4, Wykonawca nie deklaruje gwarantowanego czasu na rozwiązanie problemu, lecz zapytanie NFZ jest rozpatrywane bez opóźnienia, jako część normalnie prowadzonej działalności. 5. Usługi konsultacji on-site. W ramach umowy Wykonawca będzie świadczył usługi konsultacji on-site (w miejscu zainstalowania oprogramowania) w ilości do 40 godzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, polegające na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych, każda o wartości przekraczającej 200.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą dotyczyć tylko i wyłącznie przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia będzie polegać na doliczeniu do ceny netto wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty zmienionej stawki podatku VAT od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala ul. Grójecka 186 02-390 Warszawa pok. 0.03.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala ul. Grójecka 186 02-390 Warszawa pok. 0.03.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 28.10.2011 r. Norbert Tyszka
Ostatnio zapisany: 18.11.2011 r. Norbert Tyszka
Wszystkie aktualności