Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Ogłoszenia

Ogłoszenie DN.41.2018 – zakończenie naboru

27-11-2018

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje, że rekrutacja nr DN.41.2018 na stanowisko starszego inspektora kontroli (2 et.) w Dziale Realizacji Kontroli - Wydział Kontroli) została zakończona bez rozstrzygnięcia, z powodu braku ofert.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje, że termin składania ofert w postępowaniu nr DN.41.2018 o zatrudnieniu na stanowisko starszego inspektora kontroli
(2 et.) w Dziale Realizacji Kontroli - Wydział Kontroli,
został przedłużony do 10.01.2019 r.

Podstawa: § 8 pkt. 6 „Procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Wojewódzkim NFZ”, stanowiącej załącznik do Zarządzenia Dyrektora W-MOW NFZ w Olsztynie nr 62/2018
z dnia 30 maja 2018 r.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
poszukuje kandydata na stanowisko starszego inspektora kontroli
w Dziale Realizacji Kontroli - Wydział Kontroli

Ogłoszenie DN.41.2018

 

Wymiar etatu: 2

Miejsce wykonywania pracy: Olsztyn

Główne obowiązki:

  1. przygotowanie i przeprowadzanie kontroli,
  2. prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniami kontrolnymi,
  3. ocena wyników kontroli i sporządzanie wniosków z kontroli,
  4. udział w pracach dotyczących kontraktowania świadczeń.

Wykształcenie:

       konieczne: wyższe medyczne - lekarz, lekarz dentysta,

       pożądane:  dowolna specjalizacja.

Wymagania konieczne:

1. 4 - letnie doświadczenie zawodowe w placówkach ochrony zdrowia,

2. znajomość przepisów prawa dotyczących opieki zdrowotnej, a w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1510 j.t. ze zm.)

3. znajomość obsługi programów informatycznych Excel i Word,

4. rzetelność i terminowość,

5. postawa etyczna,

6. odporność na stres.

Wymagania pożądane:

  1. prawo jazdy kat. B, 
  2. kierowanie samochodem służbowym,
  3. umiejętność pracy w zespole.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy
z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1510 j.t. ze zm.)

Art. 112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się
o zawarcie takich umów;

2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3) członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;

       4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2018 r. poz. 999 i 1000);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;

7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

       8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

       9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
      1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
      2) wykonywać działalności gospodarczej.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • podpisany list motywacyjny i życiorys,
  • podpisane oświadczenia o treści:
  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego nr DN.41.2018"
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.” UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
  3. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
  4.  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informuję, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Nie podanie przez Pana/Panią danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w W-MOW NFZ: Marian Klimek, IOD@nfz-olsztyn.pl ,
tel. 89 678 75 70.

Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
10 - 561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16

w terminie do dnia 17 grudnia 2018 r.

z dopiskiem: oferta pracyOgłoszenie nr DN.41.2018

Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04

Inne informacje:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do W-MOW NFZ w Olsztynie).
  • Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej, poprzez umieszczenie w BIP i na tablicach informacyjnych w Oddziale „Informacji o kandydatach spełniających wymagania formalne”. Informacja zawierająca imiona i nazwiska osób spełniających wymagania formalne, po 7 dniach od zamieszczenia podlega wyłączeniu jawności w BIP oraz usunięciu
    z tablic informacyjnych.
  • Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać w ciągu 3 miesięcy od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.
  • Oferty nieodebrane w powyższym terminie, zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Informacja zawierająca imię i nazwisko osoby zatrudnionej, po 7 dniach od daty zamieszczenia w BIP zostaje zastąpiona informacją ogólną (bez imienia i nazwiska) oraz zdjęta z tablic informacyjnych Oddziału.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń

Podmiot publikujący: Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Autor informacji: Krystyna Rogalska
Publikujący informację: Magdalena Mil
Publikacja informacji: 27.11.2018 08:59
Aktualizacja informacji: 14.01.2019 11:12
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności