logo obrazek Narodowy Fundusz Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

O NFZ

Drukuj

Centrala NFZ - oferty pracy

Ogłoszenie o zatrudnieniu - DK/17/43 - w toku

14-06-2017

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale Zarządzania Procesem Kontroli w Departamencie Kontroli - DK/17/43

Wymiar etatu: 2 etaty

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • identyfikowanie i analizowanie obszarów ryzyka do strategii i planów rocznych i wieloletnich we współpracy z Wydziałem Analiz Kontrolnych oraz określanie wytycznych w zakresie ryzyka dla kontroli;
  • udział w definiowaniu i rekomendowaniu do akceptacji Prezesa Funduszu celów działalności kontrolnej oraz określeniu i ewaluacji zakresu kontroli umów ze świadczeniodawcami, ordynacji i refundacji recept;
  • współudział w opracowywaniu przedstawianej Prezesowi Funduszu do akceptacji strategii działalności kontrolnej Funduszu na okres 3 lat;
  • udział w określaniu przedkładanych Prezesowi  Funduszu do akceptacji rocznych planów  kontroli koordynowanych w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept;
  • przygotowywanie kontroli koordynowanych w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept oraz koordynacja ich przeprowadzania przez OW NFZ i opracowywanie zbiorczej informacji o wynikach tych kontroli;
  • prowadzenie analiz wyników kontroli koordynowanych i przekazywanie do Wydziału Analiz Kontrolnych wniosków z tych analiz oraz wynikających z nich dalszych potrzeb analitycznych w danym obszarze;
  • współudział we wskazywaniu priorytetów działalności kontrolnej i wytycznych do rocznych planów kontroli OW NFZ;
  • współudział w określaniu wskaźników i mierników efektywności działalności kontrolnej OW NFZ oraz ich ewaluacji;
  • nadzorowanie i monitorowanie realizacji planów kontroli OW NFZ, przebiegu działalności kontrolnej oraz wyników kontroli przeprowadzanych przez Oddziały, w tym inicjowanie kontroli działalności kontrolnej w OW NFZ;
  • współudział w określaniu i monitorowanie stosowania jednolitych metodyk działalności kontrolnej, w tym obejmujących ocenę jakości i efektywności udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej, i ich ewaluacja;
  • systematyczna ocena funkcjonowania rozwiązań stosowanych w obszarze kontroli i rekomendowanie usprawnień;
  • analizowanie wyników kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Funduszu przez uprawnione organy kontroli pod kątem ich przydatności w pracy Departamentu;
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.

Wykształcenie: wyższe - preferowane wykształcenie medyczne lub pokrewne (zdrowie publiczne), ekonomiczne, informatyczne, administracyjne.

Wymagania konieczne:

  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe;
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
  • rzetelność i terminowość;
  • duża odporność na stres.

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze statystyką medyczną, z analizą danych i typowaniem obszarów do kontroli, przeprowadzaniem i koordynacją kontroli oraz opracowywaniem dokumentów w wymienionym zakresie;
  • ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu zagadnień dotyczących analiz i opracowań statystycznych danych medycznych, jednorodnych grup pacjentów i klasyfikacji medycznych, w tym w szczególności w obszarze sprawozdawczości z realizacji świadczeń opieki zdrowotnej, kontroli;
  • doświadczenie zawodowe w podmiotach realizujących umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub jednostkach organizacyjnych NFZ na stanowisku obejmującym podobny zakres obowiązków;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność i kreatywność.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisane: list motywacyjny i CV;
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczenia wystawione przez pracodawcę potwierdzające minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe; 
  • podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy  po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Dokumenty należy składać do 17 lipca 2017 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia lub przesłać pod adresem:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186, Kancelaria

z dopiskiem: oferta pracy – DK/17/43

Informacje pod numerem telefonu:  22 572 60 87

Inne informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Centrali NFZ);
  • oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1793, z późn. zm.).

Art. 112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej(Dz. U. z 2015 r., poz. 1844);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.

źródło - Biuro Kadr i Szkoleń

Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Autor informacji: Elżbieta Święcicka-Kijewska
Publikujący informację: Rafał Hołubicki
Publikacja informacji: 14.06.2017 00:00
Źródło: Biuro Kadr i Szkoleń
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności