O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy Specjalista / Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XV w Poznaniu w Departamencie Kontroli (3 etaty/umowa o pracę)
Na stanowisku starszego specjalisty w Dziale Realizacji Kontroli w TWK XV w Poznaniu w Departamencie Kontroli została zatrudniona p. Hanna Waligórska, Oborniki.
Kandydatka spełniła wszystkie wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Rekrutacja DK/24/169 została zakończona.
GŁÓWNE ZADANIA:
- prowadzenie postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających przewidzianych dla Terenowego Wydziału Kontroli;
- przygotowywanie korespondencji w związku z prowadzonymi sprawami;
- opracowywanie ankiet kierowanych do świadczeniobiorców;
- udział w opracowywaniu dokumentów na potrzeby rozpatrzenia odwołania od wyników kontroli i czynności sprawdzających;
- realizacja zadań związanych z rozliczaniem wyników finansowych kontroli i czynności sprawdzających;
- opracowywanie i przekazywanie wniosków z kontroli i czynności sprawdzających;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
- współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych Funduszu.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe: medyczne;
- na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej, w tym 4 lata pracy w podmiocie leczniczym;
- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej, w tym 3 lata pracy w podmiocie leczniczym;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej w Polsce, w tym dotyczących kontroli realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia, w szczególności Działu IIIA ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146).
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość MS Excel;
- studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych z systemem opieki zdrowotnej, funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
- doświadczenie w wykonywaniu zadań związanych z dokonywaniem ustaleń stanu faktycznego i ich opisywaniem;
- dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem;
- umiejętność samodzielnego działania, w tym analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- umiejętność pracy zespołowej;
- komunikatywność;
- otwartość na nowe zadania i poszukiwanie rozwiązań;
- dokładność, rzetelność oraz terminowość;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- odpowiedzialność;
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 13.09.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/169
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.