O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy Specjalista / Główny specjalista w Dziale Monitoringu i Rozwoju Infolinii w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

  • tworzenie nowych założeń związanych z funkcjonowaniem infolinii;
  • analizowanie ruchu połączeń przychodzących na infolinię i dostosowywanie harmonogramów pracy konsultantów;
  • analizowanie efektywności pracy infolinii i proponowanie działań optymalizujących;
  • opracowywanie koncepcji rozwoju infolinii prowadzonych przez Fundusz;
  • przygotowywanie analiz i raportów z wykonywanych zadań oraz sprawozdań i prezentacji z prowadzonych projektów;
  • koordynowanie i zarządzanie umowami na świadczenie usługi infolinii;
  • koordynacja aktualizacji Bazy Wiedzy i skryptów rozmów - współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ i wykonawcą świadczącym obsługę infolinii;
  • bieżące przekazywanie komunikatów i zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infolinii;
  • monitorowanie jakości obsługi przez infolinię;
  • koordynowanie pracy II linii wsparcia infolinii, w tym przygotowywanie merytoryczne i organizacyjne testów wiedzy dla konsultantów.
  • udział w pracach związanych z prowadzeniem badań satysfakcji z obsługi.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe;
  • lata pracy zawodowej:

Stanowisko starszego specjalisty:

  • minimum 6 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
  • minimum 4 lata pracy zawodowej  w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;

Stanowisko głównego specjalisty:

  • minimum 5 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;

 

  • udokumentowane kwalifikacje w zakresie prowadzenia projektów, potwierdzone ważnym certyfikatem: PRINCE2Agile Foundation lub AgilePM Foundation lub kwalifikacje potwierdzone ważnym certyfikatem: PRINCE2Agile Practitioner lub AgilePM Practitioner;
  • doświadczenie w kierowaniu projektami dla stanowiska głównego specjalisty;
  • doświadczenie w pracy w projektach jako członek zespołu projektowego;
  • doświadczenie w pracy w ramach call center lub w monitorowaniu pracą call center;
  • doświadczenie związane z wdrażaniem i monitorowaniem pracy infolinii;
  • doświadczenie w realizacji zadań związanych z analizowaniem i prezentowaniem danych;
  • znajomość zasad prowadzenia projektów doświadczenie w pracy związanej z analizowaniem i prezentowaniem danych;
  • doświadczenie w pracy w ramach call center lub w monitorowaniu w monitorowaniu pracą call center;
  • bardzo dobra znajomość pakietu office, w szczególności biegłe posługiwanie się arkuszem MS Excel.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej/ dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu  / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • praca w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia – min. 1 rok;
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz organizacji publicznego systemu opieki zdrowotnej;
  • znajomość narzędzi umożliwiających automatyzację obsług call center;
  • analityczne myślenie;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • nastawienie na współpracę;
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • dobra organizacja pracy własnej.
  • rzetelność;
  • zaradność;
  • kreatywność;
  • opanowanie.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej wymagane w ogłoszeniu z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 23.05.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30

02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DOKiP/24/101

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Paweł Grzybowski
Publikacja informacji: 06.05.2024 12:05
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty