O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Referent/ Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki/ Dział Komunikacji z Klientami/ Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Referent/ Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki/

Dział Komunikacji z Klientami/

Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ

(nazwa stanowiska / komórka organizacyjna / nazwa Oddziału Wojewódzkiego)

 

(1 etat/umowa o pracę)

(liczba etatów / forma zatrudnienia)

 

Numer ogłoszenia:  Łódź/24/19

Miejsce pracy Łódź

 

Termin składania ofert: 25.04.2024 r.

 

 

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Obsługa Klientów na Sali obsługi Klientów w zakresie:
  • wydawania EKUZ,
  • zleceń na wyroby medyczne,
  • udzielania informacji dotyczących systemu opieki zdrowotnej,
  • profilaktyki zdrowotnej i zdrowego stylu życia,
  • kiosku profilaktycznego,
  • innych usług świadczonych na Sali obsługi.
  • Udział w eventach profilaktycznych organizowanych na Sali obsługi Klientów oraz zewnętrznych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie średnie/wyższe: preferowane specjalizacje: zdrowie publiczne, dietetyka, inne ze specjalizacją profilaktyka zdrowotna.
  • staż pracy – 1 rok.

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie: dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta.
  • Wiedza: Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość programów profilaktycznych oferowanych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, znajomość treści zawartych na stronach internetowych: pacjent.gov.pl / akademia.nfz.gov.pl / nfz.gov.pl / nfz-lodz.pl / diety.nfz.gov.pl / terminyleczenia.nfz.gov.pl.
  • Kompetencje: znajomość obsługi komputera, łatwość wyszukiwania informacji w Internecie, wysoka komunikatywność.
  • Cechy osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, otwartość na wiedzę i chęć zdobywania nowych umiejętności, wysoka komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, empatia, odporność na stres.
  • Dodatkowe: znajomość potrzeb osób z niepełnosprawnością, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego europejskiego, znajomość Polskiego Języka Migowego, prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu: 42-275-40-60; 42-275-40-23; 42-275-48-72).

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 25.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Łódź, ul. Kopcińskiego 58 (kancelaria czynna
w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58

z dopiskiem: oferta pracy Łódź/24/19

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.


Kandydaci, którzy zgłosili się i spełniają wymagania formalne zawarte w Ogłoszeniu Nr Łódź/24/19 o naborze na wolne stanowisko pracy Referenta w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki, w Dziale Komunikacji z Klientami Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ:

  • Edyta Rakowska, zam. Łódź,
  • Marlena Leszczyńska, zam. Łódź,
  • Aleksandra Tokarska, zam. Łódź,
  • Katarzyna Jędrzejczyk, zam. Łódź,
  • Monika Lesiak, zam. Bedoń Przykościelny.

Wymienione osoby zostały zakwalifikowane do II etapu postępowania rekrutacyjnego.

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Łódzki OW NFZ
Autor informacji: Agnieszka Różycka
Publikujący informację: Magdalena Góralczyk
Publikacja informacji: 09.04.2024 13:55
Aktualizacja informacji: 09.05.2024 14:04
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty