O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Referent, starszy referent Dział Obsługi Klienta i Profilaktyki Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ, 1 etat / umowa o pracę na czas zastępstwa (poprzedzona umową na okres próbny)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne w naborze ZielonaGóra/24/10
- Paulina Halkowicz, Zielona Góra
- Katarzyna Kłapouszczak, Dąbie
- Tomasz Kwitowski, Zielona Góra
- Wioleta Mrózek, Zielona Góra
- Natalia Nester, Zielona Góra
- Piotr Pełechaty, Zielona Góra
- Aleksandra Runiec, Brzezie k.Sulechowa
GŁÓWNE ZADANIA:
- obsługa klientów w Sali Obsługi Klienta;
- potwierdzanie Profilu Zaufanego oraz prowadzenia spraw związanych z Internetowym Kontem Pacjenta;
- realizacja działań mających na celu promowanie Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowia;
- wykonywanie czynności związanych z realizacją ubezpieczenia dobrowolnego;
- przyjmowanie i przekazywanie do właściwej komórki wniosków od klientów;
- przyjmowanie wniosków i wydawanie Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego;
- przyjmowanie wniosków i potwierdzanie zleceń na wyroby medyczne;
- obsługa kancelaryjna – przyjmowanie korespondencji wpływającej do Sali Obsługi Klienta;
- obsługa stanowiska do spraw profilaktyki i promocji zdrowia oraz obsługa i nadzór nad samoobsługowym kioskiem profilaktycznym;
- promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej w szczególności poprzez zachęcanie do udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
- organizacja stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń regionalnych i lokalnych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe.
- Lata pracy zawodowej:
- na stanowisko referenta staż zawodowy nie jest wymagany.
- na stanowisko starszego referenta przy wykształceniu wyższym staż zawodowy nie jest wymagany.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie: preferowane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, preferowane doświadczenie związane z profilaktyką i promocją zdrowia, preferowane doświadczenie w pracy w sektorze ochrony zdrowia.
- Wiedza: znajomość przepisów związanych z sektorem ochrony zdrowia, wiedza z zakresu profilaktyki zdrowotnej.
- Kompetencje: umiejętność profesjonalnej obsługi klienta, umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej stosowania zasad prostego języka, obsługa komputera i MS Office .
- Cechy osobowościowe: komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres.
- Inne: preferowana znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego, preferowana znajomość języka migowego.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany list motywacyjny,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: Magdalena.Kolpak@nfz-zielonagora.pl / nr telefonu: 683287634).
Dokumenty w formie papierowej należy składać do dnia 13 maja 2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ z siedzibą w Zielonej Górze
ul. Podgórna 9B
65-057 Zielona Góra
z dopiskiem: oferta pracy ZielonaGóra/24/10
(decyduje data wpływu do Oddziału)
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.