O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Referent, starszy referent Dział Obsługi Klienta i Profilaktyki Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ, 1 etat / umowa o pracę na czas zastępstwa (poprzedzona umową na okres próbny)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne w naborze ZielonaGóra/24/10

  1. Paulina Halkowicz, Zielona Góra
  2. Katarzyna Kłapouszczak, Dąbie
  3. Tomasz Kwitowski, Zielona Góra
  4. Wioleta Mrózek, Zielona Góra
  5. Natalia Nester, Zielona Góra
  6. Piotr Pełechaty, Zielona Góra
  7. Aleksandra Runiec, Brzezie k.Sulechowa

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa klientów w Sali Obsługi Klienta;
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego oraz prowadzenia spraw związanych z Internetowym Kontem Pacjenta;
  • realizacja działań mających na celu promowanie Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowia;
  • wykonywanie czynności związanych z realizacją ubezpieczenia dobrowolnego;
  • przyjmowanie i przekazywanie do właściwej komórki wniosków od klientów;
  • przyjmowanie wniosków i wydawanie Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego;
  • przyjmowanie wniosków i potwierdzanie zleceń na wyroby medyczne;
  • obsługa kancelaryjna – przyjmowanie korespondencji wpływającej do Sali Obsługi Klienta;
  • obsługa stanowiska do spraw profilaktyki i promocji zdrowia oraz obsługa i nadzór nad samoobsługowym kioskiem profilaktycznym;
  • promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej w szczególności poprzez zachęcanie do udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
  • organizacja stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń regionalnych i lokalnych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe.
  • Lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko referenta staż zawodowy nie jest wymagany.
    • na stanowisko starszego referenta przy wykształceniu wyższym staż zawodowy nie jest wymagany.

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie: preferowane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, preferowane doświadczenie związane z profilaktyką i promocją zdrowia, preferowane doświadczenie w pracy w sektorze ochrony zdrowia.
  • Wiedza: znajomość przepisów związanych z sektorem ochrony zdrowia, wiedza z zakresu profilaktyki zdrowotnej.
  • Kompetencje: umiejętność profesjonalnej obsługi klienta, umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej stosowania zasad prostego języka, obsługa komputera i MS Office .
  • Cechy osobowościowe: komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres.
  • Inne: preferowana znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego, preferowana znajomość języka migowego.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany list motywacyjny,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: Magdalena.Kolpak@nfz-zielonagora.pl / nr telefonu: 683287634).

 

Dokumenty w formie papierowej należy składać do dnia 13 maja 2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ z siedzibą w Zielonej Górze

ul. Podgórna 9B

65-057 Zielona Góra

z dopiskiem: oferta pracy ZielonaGóra/24/10

(decyduje data wpływu do Oddziału)

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ
Autor informacji: Magdalena Kołpak
Publikujący informację: Joanna Branicka
Publikacja informacji: 15.05.2024 09:08
Aktualizacja informacji: 15.05.2024 09:08
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty