Aktualności

Aktualności Centrali

Komunikat w sprawie Telefonicznej Informacji Pacjenta

03.08.2020
W związku z pracami prowadzonymi przez operatora telekomunikacyjnego, z przyczyn niezależnych od NFZ, dzisiaj mogą występować chwilowe trudności z dostępem do Telefonicznej Informacji Pacjenta

Przywrócono dostęp do systemu eWUŚ

31.07.2020
Występujące w ostatnich dniach utrudnienia w dostępie do usług eWUŚ zostały zidentyfikowane. System został uruchomiony w trybie awaryjnym i podlega całodobowej obserwacji.

W jaki sposób potwierdzić prawo do świadczeń?

31.07.2020
Przypominamy, że w przypadku braku możliwości sprawdzenia uprawnień w systemie eWUŚ, zgodnie z prawem pacjent może potwierdzić swoje uprawnienia jednym z dokumentów poświadczających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub złożyć stosowne oświadczenie.

Komunikat dla świadczeniodawców

31.07.2020
Komunikat dla usługodawców realizujących endoprotezoplastyki stawowe w ramach Centralnej Bazy Endoprotezoplastyk

Komunikat DGL

31.07.2020
Komunikat dotyczący średniego kosztu rozliczenia wybranych substancji czynnych stosowanych w programach lekowych i chemioterapii za okres od stycznia 2018 r. do maja 2020 r.

System eWUŚ – problemy techniczne

31.07.2020
Informujemy, że w związku z problemami technicznymi systemu eWUŚ mogą występować przerwy w dostępie do systemu.