Aktualności
Aktualności Centrali
Komunikat w sprawie Telefonicznej Informacji Pacjenta
03.08.2020
W związku z pracami prowadzonymi przez operatora telekomunikacyjnego, z przyczyn niezależnych od NFZ, dzisiaj mogą występować chwilowe trudności z dostępem do Telefonicznej Informacji Pacjenta
Przywrócono dostęp do systemu eWUŚ
31.07.2020
Występujące w ostatnich dniach utrudnienia w dostępie do usług eWUŚ zostały zidentyfikowane. System został uruchomiony w trybie awaryjnym i podlega całodobowej obserwacji.
W jaki sposób potwierdzić prawo do świadczeń?
31.07.2020
Przypominamy, że w przypadku braku możliwości sprawdzenia uprawnień w systemie eWUŚ, zgodnie z prawem pacjent może potwierdzić swoje uprawnienia jednym z dokumentów poświadczających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub złożyć stosowne oświadczenie.
Komunikat dla świadczeniodawców
31.07.2020
Komunikat dla usługodawców realizujących endoprotezoplastyki stawowe w ramach Centralnej Bazy Endoprotezoplastyk
Komunikat DGL
31.07.2020
Komunikat dotyczący średniego kosztu rozliczenia wybranych substancji czynnych stosowanych w programach lekowych i chemioterapii za okres od stycznia 2018 r. do maja 2020 r.
System eWUŚ – problemy techniczne
31.07.2020
Informujemy, że w związku z problemami technicznymi systemu eWUŚ mogą występować przerwy w dostępie do systemu.