Aktualności
Aktualności Centrali
Prosto o zdrowiu. Narodowy Fundusz Zdrowia zadba o lepszą komunikację z pacjentem
04.10.2019
Podczas II Forum Prostego Języka „Prosto i kropka” Narodowy Fundusz Zdrowia podpisał deklarację stosowania prostego języka
w relacjach z pacjentami. W pismach nie będzie urzędniczej nowomowy, a na salach obsługi na stałe zagości przyjazna komunikacja.
NFZ przypomina o możliwości korzystania przez dzieci z leczenia uzdrowiskowego
Ważne!
18.09.2019
W trosce o zdrowie dzieci przypominamy rodzicom i lekarzom ubezpieczenia zdrowotnego o możliwości uzdrowiskowego leczenia małych pacjentów...
Telefoniczna Informacja Pacjenta czynna całą dobę
Ważne!
17.09.2019
Przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta podpowiadają, gdzie znajdziesz pomoc medyczną w razie choroby w nocy oraz dni wolne od pracy. Infolinia NFZ i Rzecznika Praw Pacjenta oferuje znacznie więcej. Przekonaj się.
Przerwa serwisowa
30.08.2019
Informujemy, że w związku z problemami technicznymi od piątku 30.08.2019r. do niedzieli 01.09.2019r. mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.
Przerwa serwisowa
27.08.2019
Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami konserwacyjnymi, na dzień 28 sierpnia 2019 r. od godziny 16.00 do 20.00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.
Przerwa serwisowa
26.07.2019
Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami konserwacyjnymi, na dzień 28 lipca (niedziela) 2019 r. od godziny 22.00 do 29 lipca (poniedziałek) 2019 r. do godziny 07.00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.