Aktualności

Aktualności Centrali

W jaki sposób potwierdzić prawo do świadczeń?

31.07.2020
Przypominamy, że w przypadku braku możliwości sprawdzenia uprawnień w systemie eWUŚ, zgodnie z prawem pacjent może potwierdzić swoje uprawnienia jednym z dokumentów poświadczających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej lub złożyć stosowne oświadczenie.

System eWUŚ – problemy techniczne

31.07.2020
Informujemy, że w związku z problemami technicznymi systemu eWUŚ mogą występować przerwy w dostępie do systemu.

System eWUŚ – problemy techniczne

30.07.2020
Informujemy, że w związku z problemami technicznymi systemu eWUŚ mogą występować przerwy w dostępie do systemu.

Komunikat dla świadczeniodawców

28.07.2020
Komunikat dla świadczeniodawców dotyczący przekazywania danych faktur zakupowych

Komunikat dla świadczeniodawców

22.07.2020
Komunikat dla świadczeniodawców dotyczący eSkierowań

Przerwa serwisowa

17.07.2020
Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami konserwacyjnymi, w niedzielę 19 lipca 2020 r. w godzinach 20:00-22:00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.