Aktualności

Aktualności Centrali

Specjalny zespół przygotuje plan przywrócenia pełnego dostępu do świadczeń po pandemii COVID-19

07.07.2020
Prezes Narodowego Funduszu Zdrowia powołał grupę ekspertów, która zajmie się opracowaniem mapy drogowej powrotu do pełnej dostępności świadczeń medycznych dla pacjentów, po czasie epidemii.

Pacjencie, oceń wizytę u swojego lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w czasie epidemii Covid-19

06.07.2020
Sytuacja związana z epidemią Covid-19 rozpowszechniła teleporady i wideoporady oraz zmieniła organizację wizyt osobistych w POZ. Od 6 lipca do osób, które skorzystały z porady lekarza pierwszego kontaktu, mogą zadzwonić ankieterzy na zlecenie NFZ.

NFZ przypomina - w sytuacji gdy stan zdrowia tego wymaga - pacjent ma prawo do skorzystania z wizyty w poradni POZ

18.06.2020
Komunikat w sprawie realizacji świadczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej.

Całodobowe wsparcie psychologiczne w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta

16.04.2020
Pomocą psychologiczną dla osób w kryzysie związanym z zagrożeniem epidemicznym czy kwarantanną służą psychologowie, którzy dyżurują pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta: 800-190-590.

Gdzie się leczyć w czasie Świąt Wielkanocnych?

10.04.2020
Przed nami okres świąteczny. Narodowy Fundusz Zdrowia przypomina gdzie szukać pomocy medycznej podczas zbliżających się Świąt Wielkanocnych.

Wideoinfolinia i wideoczat dla osób głuchych

01.04.2020
Fundacja PGNiG i Polski Związek Głuchych, przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, uruchamiają wideoinfolinię dla osób głuchych, potrzebujących informacji o koronawirusie. Na stronie NFZ działa też wideoczat z tłumaczem języka migowego.