Aktualności
Aktualności Centrali
Całodobowe wsparcie psychologiczne w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta
16.04.2020
Pomocą psychologiczną dla osób w kryzysie związanym z zagrożeniem epidemicznym czy kwarantanną służą psychologowie, którzy dyżurują pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta: 800-190-590.
Gdzie się leczyć w czasie Świąt Wielkanocnych?
10.04.2020
Przed nami okres świąteczny. Narodowy Fundusz Zdrowia przypomina gdzie szukać pomocy medycznej podczas zbliżających się Świąt Wielkanocnych.
Wideoinfolinia i wideoczat dla osób głuchych
01.04.2020
Fundacja PGNiG i Polski Związek Głuchych, przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, uruchamiają wideoinfolinię dla osób głuchych, potrzebujących informacji o koronawirusie. Na stronie NFZ działa też wideoczat z tłumaczem języka migowego.
Od teraz z infolinią NFZ połączysz się z zagranicy
27.03.2020
Uruchomiliśmy specjalny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta dla osób dzwoniących z zagranicy w sprawie koronawirusa.
Komunikat dotyczący wystawiania, potwierdzania i realizacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne
17.03.2020
Komunikat dotyczący wystawiania, potwierdzania i realizacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Komunikat dla pacjentów przebywających na leczeniu uzdrowiskowym i świadczeniodawców uzdrowiskowych
16.03.2020
Komunikat dla pacjentów