Aktualności
Aktualności Centrali
Ukraiński i rosyjski, to kolejne języki w jakich porozumiesz się dzwoniąc pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta
Od dziś dzwoniąc pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta w sprawach związanych z epidemią koronawirusa możesz uzyskać informację również w języku ukraińskim i rosyjskim.
Po połączeniu z numerem 800 190 590 i wyborze opcji „6”osoba dzwoniąca zostanie przekierowana do konsultanta posługującego się jednym z tych języków.
Połączenie z Telefoniczną Informacją Pacjenta jest bezpłatne, a z konsultantami można połączyć się przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Do dyspozycji pacjentów jest również czat z konsultantem oraz obsługa w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim, a także wideorozmowa z tłumaczem języka migowego.
Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta uzyskasz m.in. informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem, dowiesz się też, gdzie znajdziesz najbliższą placówkę inspekcji sanitarnej lub oddział zakaźny szpitala oraz jak się z nimi skontaktować.
Sprawdź, czego dowiesz się dzwoniąc do Telefonicznej Informacji Pacjenta