Aktualności

Aktualności Oddziałów

NFZ inwestuje w klienta. W Kielcach otwarto właśnie nowy punkt obsługi

02-07-2019

Od 1 lipca, jeśli chcesz potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne, złożyć wniosek na leczenie uzdrowiskowe lub wyrobić kartę EKUZ zrobisz to w nowym punkcie obsługi klienta Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy al. IX Wieków Kielc 2a. – To zupełna nowa jakość w podejściu do pacjentów w Kielcach, na miarę XXI wieku – zgodnie podkreślają Maciej Miłkowski, wiceminister zdrowia i Andrzej Jacyna, prezes Funduszu.

W nowym punkcie obsługi klienta NFZ, otwartym wczoraj (1 lipca) przy al. IX Wieków Kielc 2a, działa 5 stanowisk. Dodatkowo do Twojej dyspozycji jest kiosk multimedialny, który zapewnia szybki dostęp do Internetowego Konta Pacjenta.

Uruchomienie punktu obsługi klienta wpisuje się w strategię rozwoju Narodowego Funduszu Zdrowia do 2023 roku – zaznaczył Andrzej Jacyna, prezes NFZ. – Jednym z elementów tej strategii jest poprawa obsługi ubezpieczonych, wyjście naprzeciw ich potrzebom. Także nasi pracownicy zyskają na zmianach, ponieważ teraz mają lepsze warunki pracy, niż do tej pory – dodał.

POLECAMY Narodowy Fundusz Zdrowia ze strategią rozwoju

To XXI wiek w podejściu do klienta

Na poprawę warunków obsługi pacjentów zwrócił również uwagę Maciej Miłkowski, wiceminister zdrowia.

Cieszę się, że punkt jest w tak dogodnym miejscu blisko przystanków autobusowych, wielopoziomowego parkingu i dworca. Dobrze, że pacjenci będą mogli załatwić sprawy w warunkach, które przystojną w XXI wieku – podkreślił.

W nowym punkcie obsługi klienta NFZ w Kielcach:

  • potwierdzisz zlecenie na wyroby medyczne
  • złożysz wniosek na leczenie uzdrowiskowe
  • wyrobisz kartę EKUZ
  • założysz i potwierdzisz Profil Zaufany, czyli Twoją elektroniczną tożsamość.

POLECAMY Karta EKUZ – Twoje wakacyjne ubezpieczenie na wszelki wypadek

Wiceminister Miłkowski przypomniał, że docelowo wnioski o karty EKUZ będą realizowane elektronicznie w Centrum Usług Wspólnych NFZ, które ruszy jeszcze w tym roku w Chełmie.

POLECAMY Pierwsze w Polsce Centrum Usług Wspólnych NFZ powstanie w Chełmie

Sprawę załatwisz tu sprawnie i wygodnie

Punkt obsługi został przygotowany zgodnie z najnowszymi standardami. Pomieszczenie jest bardzo funkcjonalne. To jedna, duża sala obsługi, gdzie można załatwiać kilka spraw jednocześnie. Punkt wyposażony jest w biletomat. Na elektronicznej tablicy i przy każdym z pięciu stanowisk wyświetla się numer klienta, nadany automatycznie przez biletomat. W efekcie dokładnie wiesz, kiedy zostaniesz obsłużony.

Liczę, że pacjenci będą zadowoleni i szybko odczują wyraźną poprawę jakości obsługi i warunków, w których ich przyjmujemy – podsumowała Małgorzata Kiebzak, dyrektor Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.

POLECAMY Zapoznaj się z Księgą Jakości Obsługi Klientów NFZ

Obok wiceministra Miłkowskiego i prezesa Jacyny w otwarciu punktu obsługi klienta NFZ w Kielcach wzięli udział samorządowcy: Andrzej Bętkowski, marszałek województwa świętokrzyskiego i Bogdan Wenta, prezydent Kielc.

Gdzie znajdziesz nowy punkt obsługi klienta NFZ w Kielcach?

Al. IX Wieków Kielc 2a (od 1 lipca 2019 roku).

Wszystkie aktualności