Aktualności
Aktualności Oddziałów
Tymczasowy punkt obsługi klientów NFZ w Warszawie
Od 15 marca do końca czerwca 2023 r. w sali obsługi klientów i kancelarii Mazowieckiego OW NFZ w Warszawie prowadzone będą prace remontowe. W tym czasie będziemy Państwa obsługiwać w pomieszczeniu tymczasowym, przy ograniczonej liczbie stanowisk obsługi.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą się w tym czasie pojawić.
Wejście do tymczasowej sali obsługi klientów zlokalizowane jest od ul. Nowogrodzkiej (od strony hotelu Marriott).
UWAGA: Osoby, które mają trudności w poruszaniu się zapraszamy do specjalnie oznaczonego wejścia od ul. Chałubińskiego 8.
Godziny obsługi klientów pozostają bez zmian:
- poniedziałek – 8:00-18:00
- wtorek-piątek – 8:00-16:00
WAŻNE: ostatni bilet z kolejkomatu można pobrać najpóźniej 15 minut przed zamknięciem sali obsługi klientów.
Sprawy, które można u nas załatwić:
- uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzić Profil Zaufany;
- podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- uzyskać informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ;
- złożyć dokumenty w biurze podawczym.
Przed wejściem do Sali znajduje się skrzynka podawcza, w której można zostawić korespondencję bez konieczności wchodzenia do Sali Obsługi Klientów.
WARTO WIEDZIEĆ: EKUZ można uzyskać również w Punkcie Obsługi Klientów NFZ na Lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie, znajdującym się w hali odlotów (wejście C).
Stanowisko czynne jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00.
OBSŁUGA ZDALNA
Tych z Państwa, którzy chcą uniknąć ewentualnego oczekiwania na obsługę przy stanowisku, zapraszamy do kontaktu: telefonicznego, mailowego, za pośrednictwem e-PUAP lub poprzez skorzystanie z usługi e-doradcy.
Sprawy, które można załatwić bez przychodzenia do nas:
-
EKUZ
Wniosek o EKUZ mogą Państwo złożyć:
- za pośrednictwem Internetowego Konta Pacjenta
- poprzez e-PUAP: /016ndson16
- pocztą tradycyjną na adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
Po otrzymaniu wniosku wyrobimy Państwu kartę i wyślemy ją pocztą na adres wskazany we wniosku, możliwie najszybciej.
-
Zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne
Skan zlecenia mogą Państwo wysłać:
- mailem na adres
- za pośrednictwem e-PUAP: /016ndson16
-
Ubezpieczenie zdrowotne
Wiadomość z opisem problemu mogą Państwo wysłać:
- mailem na adres
- lub za pośrednictwem e-PUAP: /016ndson16
-
Leczenie uzdrowiskowe
Wszelką korespondencję dotyczącą realizacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe prosimy kierować do nas listownie, pocztą na adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.
-
Uprawnienia do pobierania numerów recept lub odzyskanie utraconego pin-u i hasła do Systemu Numerowanych Recept Lekarskich
Informacje, jak uzyskać przez Internet uprawnienia do pobierania numerów recept dostępne są tutaj.
-
Ogólne informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ
W celu uzyskania ogólnych informacji o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej można:
- wysłać pytanie na adres:
- skontaktować się z Telefoniczną Informacją Pacjenta pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- skorzystać z usługi e-Doradcy. Bezpłatna usługa umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji o e-Doradcy NFZ
Numery naszych telefonów pozostają bez zmian i znajdują się tutaj.
Zmiany na sali obsługi klientów mazowieckiego NFZ wprowadzane są z myślą o podwyższeniu standardu Państwa obsługi, w tym zapewnieniu najwyższego komfortu osobom z niepełnosprawnościami.