Aktualności
Aktualności Oddziałów
Wznowienie działalności delegatury w Gorzowie Wielkopolskim.
Sala obsługi klientów w Gorzowie Wielkopolskim będzie działać w pełnym zakresie usług, tak jak przed zawieszeniem jej funkcjonowania związanym ze stanem epidemii.
W sali obsługi klientów będzie można załatwić sprawy związane z formularzami unijnymi, w tym również uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego. Nadal jednak zachęcamy Państwa do załatwiania spraw poprzez kontakt zdalny. Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, podczas wizyty w delegaturze NFZ obowiązuje zasłanianie twarzy i dezynfekcja rąk.
Poniżej przypominamy elektroniczne formy kontaktu w przypadku konkretnych usług.
WYROBY MEDYCZNE
Osoba, która wystawia zlecenie na wyroby medyczne, może je od razu potwierdzić elektronicznie. Pacjent otrzymuje wówczas numer zlecenia (telefonicznie, email lub SMS) i nie musi już go potwierdzać w NFZ. Może udać się z tym numerem bezpośrednio do apteki czy sklepu medycznego lub zamówić wyrób przez Internet.
Jeśli potwierdzenie będzie w formie papierowej, trzeba je dodatkowo potwierdzić w NFZ. Obecnie robimy to drogą elektroniczną (skan przekazany e-mailem) lub poprzez wymianę korespondencji za pomocą skrzynki.
Wyroby medyczne - szczegółowe informacje
LECZENIE UZDROWISKOWE
Dokumenty w tej sprawie dla placówki w Gorzowie Wielkopolskim prosimy pozostawić w skrzynce na korespondencję udostępnionej od 17 sierpnia 2020 r.
KARTY EKUZ
Sprawy związane z EKUZ załatwiamy przez e-mail, ePUAP, ewentualnie wymianę korespondencji za pomocą skrzynki na korespondencję udostępnionej od 17.08.2020r. Można złożyć wniosek o EKUZ za pośrednictwem IKP (Internetowego Konta Pacjenta – pacjent.gov.pl).
Szczegółowe dane kontaktowe do oddziału wojewódzkiego i delegatury:
https://www.nfz-zielonagora.pl/PL/1173/Nasze_adresy_i_telefony/
BEZPŁATNA INFOLINIA NFZ
Skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta. Zadzwoń pod bezpłatny numer 800 190 590. Infolinia jest czynna całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.