Biuletyn Informacji Publicznej Lubuskiego OW NFZ

Dostępność

Pliki do pobrania

Kontakt do koordynatora dostępności w NFZ

Oskar Szechnicki

e-mail:

telefon: 68 32 87 781
 

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
  • sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewniania przez NFZ dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • monitorowanie działalności NFZ w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
     

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

 

Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami lub przedstawicielem ustawowym takiej osoby i widzisz bariery architektoniczne lub informacyjno-komunikacyjne w Lubuskim NFZ, możesz złożyć wniosek o zapewnienie dostępności.

Złóż wniosek:

  • e-mailem na adres:
  • listownie na adres: ul. Podgórna 9b, 65-057 Zielona Góra

Powinniśmy zrealizować wniosek do 14 dni od jego złożenia. Poinformujemy Cię, jeżeli:

  • nie będzie to możliwe – podamy przyczyny i wskażemy nowy termin
  • nie będziemy mogli zapewnić dostępności zgodnie z wnioskiem – zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.

Gdy nie zapewnimy wnioskowanej dostępności na obowiązujących warunkach, masz prawo złożyć skargę do Prezesa Zarządu PFRON – w terminie 30 dni od upływu terminów na zapewnienie dostępności.

Postawa prawna

  • Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1063).
Podmiot publikujący: Lubuski OW NFZ
Autor informacji: p.o. Dyrektora Lubuskiego OW NFZ Ewa Skrbeńska
Publikujący informację: Magdalena Szołkiewicz
Publikacja informacji: 11.01.2022 13:04
Aktualizacja informacji: 29.11.2022 08:47
Sprawdź historię zmian