Biuletyn Informacji Publicznej Mazowieckiego OW NFZ
Uwaga!
Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.
Oferty pracy
Ogłoszenie nr BHP-P.POŻ/41/20 – zakończenie naboru
Procedura naboru BHP-P.POŻ/41/20 została zakończona.
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
Dyrektor Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów w ramach jednego stanowiska pracy na łączny wymiar 1, 00 et: Inspektor ds. BHP / Specjalista (w zakresie P. Poż)
Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Funduszu Zdrowia. Praca w Oddziale NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy oraz kompetencji. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.
Praca w Funduszu to rozwój osobisty, doświadczenie oraz satysfakcja z wzorców postępowań, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań,
- możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia oraz pozostałe formy podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość rozwoju oraz awansu zawodowego;
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- godne wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ, - wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci
dofinansowania do wypoczynku pracowników.
Poszukujemy do pracy:
- osób o wysokiej kulturze osobistej,
- osób ambitnych i zaangażowanych,
- ludzi chcących się rozwijać zawodowo,
- pracowników z inicjatywą oraz osobistą motywacją.
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Liczba etatów w ramach jednego stanowiska pracy, łącznie na 1, 00 et.:
Inspektor ds. BHP – 0, 75 et.
Specjalista (w zakresie P. Poż) – 0, 25 et.
Główne obowiązki z zakresu BHP pokrywają się z zadaniami wskazanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997 r. Nr 109, poz. 704 z poźn. zm.).
Główne obowiązki z zakresu P. Poż:
- wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, w tym:
- określenie ilości, rodzajów i typów wyposażenia obiektów własnych w gaśnice oraz techniczne środki zabezpieczeń przeciwpożarowych;
- nadzór nad eksploatacją, przeglądami technicznymi i konserwacją gaśnic oraz urządzeń przeciwpożarowych;
- nadzór nad eksploatacją oraz przeglądami technicznymi i konserwacją systemów przeciwpożarowych;
- określenie ilości oraz rodzajów oznakowania obiektów własnych znakami ochrony przeciwpożarowej, w tym znaków ewakuacji;
- koordynacja działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników Oddziału;
- opracowanie i aktualizacja programu szkolenia wstępnego bhp, przeprowadzanie szkolenia wstępnego ogólnego w formie instruktażu, prowadzenie rejestru szkoleń wstępnych bhp oraz nadzór nad terminowością realizacji przez komórkę
ds. kadrowych szkoleń okresowych bhp dla pracowników oraz kadry kierowniczej; - współpraca z komórką ds. kadrowych w zakresie terminowej realizacji szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników Oddziału;
- współpraca z właściwymi organami i instytucjami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz z właściwymi terenowo organami Państwowej Straży Pożarnej w zakresie prewencji pożarowej i zwalczania pożarów;
- udział w opracowywaniu planów modernizacji obiektów Oddziału oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, ze szczególnym uwzględnieniem warunków ewakuacji pracowników;
- udział w pracach dotyczących oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy w Oddziale;
- prowadzenie sprawozdawczości do GUS;
- udział w opracowaniu wywiadów zawodowych pracowników Oddziału na potrzeby ZUS;
- przygotowywanie i przesyłanie do ZUS dokumentacji z wypadków przy pracy w sprawach dotyczącychświadczeń odszkodowawczych i rentowych;
- ustalanie okoliczności, miejsca i przyczyn wypadków w drodze do pracy lub z pracy, sporządzanie wymaganej dokumentacji – karty wypadku w drodze do pracy lub z pracy, prowadzenie rejestru wypadków w drodze do pracy lub z pracy.
Wykształcenie:
- Co najmniej średnie - technik bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z §4 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997 r. Nr 109, poz.704 z poźn. zm.).
- Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagania konieczne:
- Minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym, w tym co najmniej 2 letni staż zawodowy w służbach BHP.
- Minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim, w tym co najmniej 4 – letni staż zawodowy w służbach BHP.
- Znajomość obsługi pakietu Microsoft OFFICE.
- Znajomość przepisów prawa dotyczących:
- Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks Pracy (Dz.U.2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.2003 r. Nr 169, poz. 1650 z póź. zm.).
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997 r. Nr 109, poz.704 z póź. zm.).
- Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. 1998 r. Nr 148, poz. 973 z późn. zm.).
W chwili podjęcia zatrudnienia pracownik powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ust 1-2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1373, z późn.zm.).
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami lub pracownikami aptek związanych z Funduszem umową na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, właścicielami lub pracownikami świadczeniodawców, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów lub osobami współpracującymi z tymi podmiotami;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, z wyłączeniem urzędu obsługującego organ sprawujący nadzór nad Funduszem;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 895);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Podpisany list motywacyjny i CV.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, rozumiane jako okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywania działalności gospodarczej, potwierdzone świadectwem pracy lub zaświadczeniem.
- W przypadku dostarczenia przez kandydata dokumentów w języku obcym koniecznym jest przetłumaczenie dokumentów notarialnie.
- Podpisaną zgodę kandydata do pracy na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru zamieszczonego na stronie Oddziału.
Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8.
Kandydatowi ubiegającemu się o zatrudnienie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych, ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.
Dokumenty należy przesyłać 5 sierpnia 2020 roku na adres: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 lub złożyć osobiście w kancelarii Oddziału przy ul. Chałubińskiego 8.
Na kopercie prosimy dopisać: Komisja Rekrutacyjna - rekrutacja nr BHP-P.POŻ/41/20.
Informacje telefoniczne pod nr 22 279 75 06
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia).
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń