Biuletyn Informacji Publicznej Mazowieckiego OW NFZ
Uwaga!
Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.
Oferty pracy
Ogłoszenie nr DLA/12/20 – zakończenie naboru
Procedura naboru DLA/12/20 została zakończona.
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
Dyrektor Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko: Referent w Dziale Lecznictwa Ambulatoryjnego w Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej
Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Funduszu Zdrowia. Praca w Oddziale NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy oraz kompetencji. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.
Praca w Funduszu to rozwój osobisty, doświadczenie oraz satysfakcja z wzorców postępowań, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań,
- możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia oraz pozostałe formy podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość rozwoju oraz awansu zawodowego;
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- godne wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ,
- wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników.
Poszukujemy do pracy:
- osób o wysokiej kulturze osobistej,
- osób ambitnych i zaangażowanych,
- ludzi chcących się rozwijać zawodowo,
- pracowników z inicjatywą oraz osobistą motywacją.
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Rodzaj umowy: umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Liczba etatów: 1
Główne obowiązki:
- Ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji.
- Wysyłka dokumentów od komórek wewnętrznych i podmiotów zewnętrznych.
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
- Prowadzenie baz danych.
- Sporządzanie raportów.
- Wsparcie przy koordynacji kontaktów ze świadczeniodawcami.
- Obsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym.
- Archiwizowanie dokumentacji.
Wykształcenie:
- Co najmniej średnie.
Wymagania konieczne:
- Znajomość organizacji ochrony zdrowia w Polsce.
- Dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft OFFICE (w szczególności programu Excel pod kątem wykorzystywania narzędzi analitycznych).
- Umiejętność poprawnego formułowania pism.
W chwili podjęcia zatrudnienia pracownik powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1373, z późn.zm.).
Art. 112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub
ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy
zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich
umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów
o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których
mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających
więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż
określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.
Umiejętności pożądane:
- Doświadczenie zawodowe w pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych.
- Komunikatywność.
- Dokładność i sumienność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Podpisany list motywacyjny i CV.
- W przypadku dostarczenia przez kandydata dokumentów w języku obcym koniecznym jest przetłumaczenie dokumentów notarialnie.
- Podpisaną zgodę kandydata do pracy na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru zamieszczonego na stronie Oddziału.
Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8.
Kandydatowi ubiegającemu się o zatrudnienie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych, ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.
Dokumenty należy przesyłać 10 lutego 2020 roku na adres: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 lub złożyć osobiście w kancelarii Oddziału przy ul. Chałubińskiego 8.
Na kopercie prosimy dopisać: Komisja Rekrutacyjna - rekrutacja nr DLA/12/20.
Informacje telefoniczne pod nr 22 279 75 07
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia).
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń