Biuletyn Informacji Publicznej Mazowieckiego OW NFZ
Uwaga!
Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.
Oferty pracy
Ogłoszenie nr SKS/3/19 – zakończenie naboru
Rekrutacja na stanowisko specjalista w Sekcji Komunikacji Społecznej u Rzecznika Prasowego została zakończona bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia. Osoba biorąca udział w naborze nie wykazały się wystarczającą wiedzą niezbędną do zatrudnienia na powyższym stanowisku.
Procedura naboru SKS/3/19 została zakończona.
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
Dyrektor Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista w Sekcji Komunikacji Społecznej u Rzecznika Prasowego
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Liczba etatów: 2
Główne obowiązki:
- Kompleksowa obsługa Interesanta zgodnie z przyjętymi standardami NFZ.
- Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczeń opieki zdrowotnej przysługujących
w ramach ubezpieczenia zdrowotnego oraz zasad korzystania z tych świadczeń. - Sprawowanie szczególnej opieki nad Interesantami tego wymagającymi.
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji.
- Współpraca z pracownikami bezpośrednio obsługującymi interesantów.
- Realizacja bieżących spraw biurowych.
- Nadzór nad Telefoniczną Informację Pacjenta.
Wykształcenie:
- Co najmniej średnie.
Wymagania konieczne:
- Minimum 5 –letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim.
- Minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym.
- Dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie:
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.).
W chwili podjęcia zatrudnienia pracownik powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.).
Art. 112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów
o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.
Umiejętności pożądane:
- Znajomość zagadnień związanych z ubezpieczeniem zdrowotnym.
- Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Interesanta.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Podpisany list motywacyjny i CV.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, rozumiane jako okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywania działalności gospodarczej potwierdzone świadectwem pracy lub zaświadczeniem.
- Podpisaną zgodę kandydata do pracy na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru zamieszczonego na stronie Oddziału.
Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8.
Kandydatowi ubiegającemu się o zatrudnienie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych, ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.
Dokumenty należy przesyłać do dnia 20 stycznia 2019 roku na adres: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 lub złożyć osobiście w kancelarii Oddziału przy ul. Chałubińskiego 8.
Na kopercie prosimy dopisać: Komisja Rekrutacyjna - rekrutacja nr SKS/3/19.
Informacje telefoniczne pod nr 22 279 75 07.
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia).
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzeniu testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej.
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń