Biuletyn Informacji Publicznej Podkarpackiego OW NFZ
Dostępność
Kontakt do koordynatora dostępności
Dorota Cieśla
e-mail: dorota.ciesla@nfz-rzeszow.pl
telefon: +48 17 86 04 146
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ
- sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewniania przez Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami lub przedstawicielem ustawowym takiej osoby i widzisz bariery architektoniczne lub informacyjno-komunikacyjne w:
- Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
- lub w jednym z naszych Punktów Obsługi
możesz złożyć wniosek o zapewnienie dostępności.
Złóż wniosek:
- e-mailem na adres: skk@nfz-rzeszow.pl
- listownie na adres: ul. Zamkowa 8, 35- 032 Rzeszów
Powinniśmy zrealizować wniosek do 14 dni od jego złożenia. Poinformujemy Cię, jeżeli:
- nie będzie to możliwe – podamy przyczyny i wskażemy nowy termin
- nie będziemy mogli zapewnić dostępności zgodnie z wnioskiem – zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.
Gdy nie zapewnimy wnioskowanej dostępności na obowiązujących warunkach, masz prawo złożyć skargę do Prezesa Zarządu PFRON . Skargę możesz wnieść w terminie 30 dni od upływu terminów na zapewnienie dostępności.
Postawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1063).
Pliki do pobrania
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ w Rzeszowie (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Dębicy (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Jarosławiu (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Jaśle (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Krośnie (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Mielcu (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Przemyślu (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Sanoku (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Stalowej Woli (format PDF - 0,14 MB)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności POW NFZ - Punkt Obsługi Klientów w Tarnobrzegu (format PDF - 0,14 MB)
Pliki do pobrania
- Plan działania Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Aneks 1 do planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Aneks numer 2 do Planu działania Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (format PDF - 0,6 MB)