Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ
Uwaga!
Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.
Ogłoszenia
Ogłoszenie DN.01.2018 - zakończenie naboru
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje, że postępowanie rekrutacyjne „na czas zastępstwa” na stanowisko referenta w Sekcji Spraw Świadczeniobiorców
w Delegaturze w Ełku (ogłoszenie nr DN.01.2018) zostało zakończone zatrudnieniem kandydata.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
Andrzej Zakrzewski
Olsztyn, dnia 02 marca 2018 r.
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
„Zatrudnienie na czas zastępstwa”
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydata „na czas zastępstwa” na stanowisko referenta w Sekcji Spraw Świadczeniodawców w Delegaturze w Ełku
Ogłoszenie DN.01.2018
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Ełk
Główne obowiązki:
- wyjaśnianie problemów związanych z ubezpieczeniem zdrowotnym świadczeniobiorców, w związku z funkcjonowaniem systemu e-WUŚ,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu w związku z funkcjonowaniem systemu e-WUŚ,
- udzielanie bieżącej informacji świadczeniobiorcom w zakresie realizowanych zadań.
Wykształcenie:
konieczne: średnie
pożądane: wyższe
Wymagania konieczne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1938 j.t.)
- znajomość zasad prowadzenia korespondencji i formułowania pism,
- znajomość obsługi programów informatycznych Word, Excel,
- pozytywne podejście do interesantów,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Wymagania pożądane:
- zorientowanie na osiąganie celów,
- komunikatywność.
Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. 2017 1938 j.t.).
Art. 112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty
o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
2) wykonywać działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- podpisany list motywacyjny i życiorys, w którym prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego" - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.).
Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
10 - 561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16
w terminie do dnia 25 stycznia 2018 roku
z dopiskiem: oferta pracy –Ogłoszenie nr DN.01.2018
Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do W-MOW NFZ w Olsztynie).
- Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej, poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej.
- Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać osobiście w ciągu 30 dni od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.
- Nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
Andrzej Zakrzewski
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
Olsztyn, dnia 10 stycznia 2018 r.