Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Ogłoszenia

Ogłoszenie DN.01.2018 - zakończenie naboru

10-01-2018

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje, że postępowanie rekrutacyjne „na czas zastępstwa” na stanowisko referenta w Sekcji Spraw Świadczeniobiorców
w Delegaturze w Ełku
(ogłoszenie nr DN.01.2018) zostało zakończone zatrudnieniem kandydata.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

 Olsztyn, dnia 02 marca 2018 r.

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


„Zatrudnienie na czas zastępstwa”

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydata „na czas zastępstwa” na stanowisko referenta w Sekcji Spraw Świadczeniodawców w Delegaturze w Ełku

Ogłoszenie DN.01.2018

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Ełk

Główne obowiązki:

  1. wyjaśnianie problemów związanych z ubezpieczeniem zdrowotnym świadczeniobiorców, w związku  z funkcjonowaniem systemu e-WUŚ,
  2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu w związku z funkcjonowaniem systemu e-WUŚ,
  3. udzielanie bieżącej informacji świadczeniobiorcom w zakresie realizowanych zadań.

Wykształcenie:

konieczne: średnie
pożądane: wyższe

Wymagania konieczne:

  1. znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1938 j.t.)
  2. znajomość zasad prowadzenia korespondencji i formułowania pism,
  3. znajomość obsługi programów informatycznych Word, Excel,
  4. pozytywne podejście do interesantów,
  5. rzetelność i terminowość,
  6. umiejętność pracy w zespole,
  7. umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

Wymagania pożądane: 

  1. zorientowanie na osiąganie celów,
  2. komunikatywność.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. 2017 1938 j.t.).

Art. 112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o  zawarcie takich umów; 

2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3) członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;

       4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty
o których mowa w pkt 2;

7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

       8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

        9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
2) wykonywać działalności gospodarczej.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • podpisany list motywacyjny i życiorys, w którym prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: "wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego" - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.).

Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
10 - 561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16

w terminie do dnia  25 stycznia 2018 roku

z dopiskiem: oferta pracyOgłoszenie nr DN.01.2018

Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04
Inne informacje:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do W-MOW NFZ w Olsztynie).
  • Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej, poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej.
  • Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać osobiście w ciągu 30 dni od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.
  • Nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń

Olsztyn, dnia 10 stycznia 2018 r.

Podmiot publikujący: Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Autor informacji: Krystyna Rogalska
Publikujący informację: Aleksandra Kuczko
Publikacja informacji: 10.01.2018 14:34
Aktualizacja informacji: 26.03.2018 08:10
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności