Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ
Uwaga!
Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.
Ogłoszenia
Ogłoszenie DN.30.2018 – zakończenie naboru
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje,
że postępowanie rekrutacyjne na stanowisko starszego referenta w Wydziale Organizacyjnym
(ogłoszenie nr DN.30.2018) zostało zakończone zatrudnieniem kandydata.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydata
na stanowisko starszego referenta w Wydziale Organizacyjnym.
Ogłoszenie DN.30.2018
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Olsztyn
Główne obowiązki:
1. przygotowywanie posiedzeń Rady Oddziału oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie,
2. prowadzenie rejestru uchwał Rady Oddziału, monitorowanie wykonania uchwał i stanowisk Rady przyjętych na posiedzeniach,
3. przyjmowanie, rozpatrywanie petycji oraz prowadzenie ich rejestru,
4. przygotowywanie planu pracy Oddziału,
5. opracowywanie i przygotowywanie materiałów dotyczących narad, konferencji i spotkań.
Wykształcenie:
- konieczne: wyższe
- pożądane: prawo lub administracja
Wymagania konieczne:
1.znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1938 j.t. ze zm.)
2.znajomość przepisów ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz.U. z 2018 r. poz. 870)
3.znajomość obsługi programów informatycznych, w tym pakietu MS Office,
4.rzetelność i terminowość,
5.komunikatywność,
6.dobra organizacja pracy własnej,
7.umiejętność pracy w zespole.
Wymagania pożądane:
1. doświadczenie zawodowe w realizacji zadań zbliżonych do wskazanych powyżej,
2. dyspozycyjność,
3. umiejętność pracy pod presją czasu.
Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. 2017.1938 j.t. ze zm.).
Art. 112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
2) wykonywać działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- podpisany list motywacyjny i życiorys,
- podpisane oświadczenia o treści: 1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego nr DN.30.2018. 2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.” UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne. 3. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.” 4. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informuję, że: Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Warmińsko- Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1938, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Nie podanie przez Pana/Panią danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO). Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w W-MOW NFZ: Marian Klimek, , tel. 89 678 7570.
- Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
10 - 561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16
w terminie do dnia 25 września 2018 r.
z dopiskiem: oferta pracy – Ogłoszenie nr DN.30.2018
Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04
Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do W-MOW NFZ w Olsztynie).
Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej, poprzez umieszczenie w BIP i na tablicach informacyjnych w Oddziale „Informacji o kandydatach spełniających wymagania formalne”. Informacja zawierająca imiona i nazwiska osób spełniających wymagania formalne, po 7 dniach od zamieszczenia podlega wyłączeniu jawności W BIP oraz usunięciu z tablic informacyjnych.
Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać w ciągu 3 miesięcy od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.Oferty nieodebrane w powyższym terminie, zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja zawierająca imię i nazwisko osoby zatrudnionej, po 7 dniach od daty zamieszczenia w BIP zostaje zastąpiona informacją ogólną (bez imienia i nazwiska) oraz zdjęta z tablic informacyjnych Oddziału.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń