Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Ogłoszenia

Ogłoszenie ZDS.03.2018 - zakończenie naboru

17-01-2018

 

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje,
że postępowanie rekrutacyjne na stanowisko Zastępcy Dyrektora do spraw Służb Mundurowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Olsztynie (ogłoszenie nr ZDS.03.2018) zostało zakończone bez wyłonienia kandydata. Wyłoniony przez komisję konkursową kandydat nie uzyskał akceptacji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.

 

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ poszukuje kandydata na stanowisko Zastępcy Dyrektora do spraw Służb Mundurowych

Ogłoszenie nr ZDS.03.2018

 

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Olsztyn

Główne obowiązki:

Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:

  • planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,

  • nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,

  • planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,

  • monitorowanie i kontrola realizacji umów ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,

  • monitorowanie i kontrola realizacji umów lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,

  • kontrola prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział,

  • współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału, kontroli i rozliczeń umów,

  • prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, w tym w szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz sporządzenie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu,

  • reprezentowanie Oddziału na podstawie udzielonych przez Dyrektora Oddziału pełnomocnictw,

  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału lub Centralę NFZ,

  • współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do spraw wewnętrznych.

     

    Wykształcenie:      wyższe magisterskie lub równorzędne.

    Preferowane:        medyczne lub prawnicze lub ekonomiczne.

     

    Wymagania konieczne:

  • minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe,

  • minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia,

  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1938 j.t.)

  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2017 r. poz. 1430 j.t.)

  • znajomość ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2017 r. poz. 2195 j.t.)

  • znajomość ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz. U. 2017r.  poz. 1056 j.t.)

  • znajomość ustawy z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego (Dz. U. 2016 r. poz. 1255 j.t.),

  • znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa (Dz. U. 2011r. nr 205 poz.1203),

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,

  • umiejętność pracy w zespole i pracy koncepcyjnej,

  • umiejętność analitycznego myślenia i jasnego formułowania wniosków,

  • samodzielność, dyspozycyjność, kreatywność i komunikatywność,

  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

  • oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • 5 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia w instytucjach związanych z resortowymi systemami opieki zdrowotnej,

  • poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone co najmniej klauzulą „tajne”, upoważniające do dostępu do informacji niejawnej,

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją,

  • znajomość języka obcego.

     

    Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2017 r. poz.1938 j.t.):

    Art. 112.

    1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

    1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów; 

    2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

    3) członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;

           4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

    5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);

    6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;

    7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

           8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

           9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

    2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
          1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
          2) wykonywać działalności gospodarczej.

 

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe i doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołem pracowników,

  • list motywacyjny i życiorys,

  • podpisane oświadczenie o treści – „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.),

  • zaświadczenie o niekaralności.

 

Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia  10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16

w terminie do dnia 12 lutego 2018 r.

z dopiskiem: oferta pracyOgłoszenie nr ZDS.03.2018

Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04


Inne informacje:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  • Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
  • Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

Olsztyn, dnia 17 stycznia 2018 r.

źródło: Wydział Kard i Szkoleń.

Podmiot publikujący: Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Autor informacji: Krystyna Rogalska
Publikujący informację: Aleksandra Kuczko
Publikacja informacji: 17.01.2018 09:51
Aktualizacja informacji: 21.05.2019 09:24
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności