Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ
Uwaga!
Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.
Ogłoszenia
Ogłoszenie ZDS.03.2018 - zakończenie naboru
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje,
że postępowanie rekrutacyjne na stanowisko Zastępcy Dyrektora do spraw Służb Mundurowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Olsztynie (ogłoszenie nr ZDS.03.2018) zostało zakończone bez wyłonienia kandydata. Wyłoniony przez komisję konkursową kandydat nie uzyskał akceptacji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
Andrzej Zakrzewski
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ poszukuje kandydata na stanowisko Zastępcy Dyrektora do spraw Służb Mundurowych
Ogłoszenie nr ZDS.03.2018
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Olsztyn
Główne obowiązki:
Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:
-
planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,
-
nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,
-
planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
-
monitorowanie i kontrola realizacji umów ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,
-
monitorowanie i kontrola realizacji umów lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
-
kontrola prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział,
-
współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału, kontroli i rozliczeń umów,
-
prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, w tym w szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz sporządzenie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu,
-
reprezentowanie Oddziału na podstawie udzielonych przez Dyrektora Oddziału pełnomocnictw,
-
przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału lub Centralę NFZ,
-
współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do spraw wewnętrznych.
Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne.
Preferowane: medyczne lub prawnicze lub ekonomiczne.
Wymagania konieczne:
-
minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe,
-
minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia,
-
znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1938 j.t.)
-
znajomość ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2017 r. poz. 1430 j.t.)
-
znajomość ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2017 r. poz. 2195 j.t.)
-
znajomość ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz. U. 2017r. poz. 1056 j.t.)
-
znajomość ustawy z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego (Dz. U. 2016 r. poz. 1255 j.t.),
-
znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa (Dz. U. 2011r. nr 205 poz.1203),
-
umiejętność obsługi pakietu MS Office,
-
umiejętność pracy w zespole i pracy koncepcyjnej,
-
umiejętność analitycznego myślenia i jasnego formułowania wniosków,
-
samodzielność, dyspozycyjność, kreatywność i komunikatywność,
-
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
-
oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
Dodatkowym atutem będzie:
-
5 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia w instytucjach związanych z resortowymi systemami opieki zdrowotnej,
-
poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone co najmniej klauzulą „tajne”, upoważniające do dostępu do informacji niejawnej,
-
doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją,
-
znajomość języka obcego.
Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2017 r. poz.1938 j.t.):
Art. 112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
2) wykonywać działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe i doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołem pracowników,
-
list motywacyjny i życiorys,
-
podpisane oświadczenie o treści – „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.),
-
zaświadczenie o niekaralności.
Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16
w terminie do dnia 12 lutego 2018 r.
z dopiskiem: oferta pracy – Ogłoszenie nr ZDS.03.2018
Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
Andrzej Zakrzewski
Olsztyn, dnia 17 stycznia 2018 r.
źródło: Wydział Kard i Szkoleń.