Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ
Uwaga!
Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.
Ogłoszenia
Ogłoszenie ZDS.18.2019 – zakończenie naboru
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje,że postępowanie rekrutacyjne na stanowisko Zastępcy Dyrektora do spraw Służb Mundurowych (ogłoszenie nr ZDS.18.2019), zostało zakończone zatrudnieniem kandydata.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
Andrzej Zakrzewski
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
poszukuje kandydata na stanowisko Zastępcy
Dyrektora do Spraw Służb Mundurowych
Ogłoszenie ZDS.18.2019
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Olsztyn
Główne obowiązki:
Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:
- planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,
- nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,
- planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa mundurowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
- monitorowanie i kontrola realizacji umów ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,
- monitorowanie i kontrola realizacji umów lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
- kontrola prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział,
- współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału, kontroli i rozliczeń umów,
- prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, w tym w szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu,
- reprezentowanie Oddziału na podstawie udzielonych przez Dyrektora Oddziału pełnomocnictw,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału lub Centralę NFZ,
- współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do sprawwewnętrznych.
Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne.
Preferowane: medyczne lub prawnicze lub ekonomiczne.
Wymagania konieczne:
- minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe,
- minimum 5 - letnie doświadczenie w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia,
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2018 r. poz 1510 j.t.),
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. 2018 r. poz 1459 j.t.),
- znajomość ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2017 r. poz. 2195 j.t.),
- znajomość ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. 2017 r. poz. 1056 j.t.),
- znajomość ustawy z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego (Dz. U. 2018 r. poz 276 j.t.),
- znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa (Dz. U. 2019r. poz. 937),
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- umiejętnosć pracy w zespole i pracy koncepcyjnej,
- umiejętność analitycznego myślenia i jasnego formułowania wniosków,
- samodzielność, dyspozycyjność, kreatywność i komunikatywność,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".
Dodatkowym atutem będzie:
- 5 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia w instytuacjach zwiazanych z resortowymi systemami opieki zdrowotnej,
- poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone co najmniej klauzulą "tajne", upoważniające do dostepu do informacji niejawnej,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją,
- znajomość języka obcego.
Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy
z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1510 j.t. ze zm.)
Art. 112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się
o zawarcie takich umów;
2) właścicielami lub pracownikami aptek związanych z Funduszem umową na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, właścicielami lub pracownikami świadczeniodawców, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów lub osobami współpracującymi z tymi podmiotami;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, z wyłączeniem urzędu obsługującego organ sprawujący nadzór nad Funduszem;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2018 r. poz. 999 i 1000);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
2) wykonywać działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- podpisany list motywacyjny i życiorys,
- podpisane oświadczenia o treści:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego nr ZDS.18.2019, zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9.2a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO) ".
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.” UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informuję, że:
Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974
nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Nie podanie przez Pana/Panią danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w W-MOW NFZ: Marian Klimek, IOD@nfz-olsztyn.pl ,
tel. 89 678 75 70.
Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
10 - 561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16
w terminie do dnia 19 lipca 2019 r.
z dopiskiem: oferta pracy – Ogłoszenie nr ZDS.18.2019
Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do W-MOW NFZ w Olsztynie).
- Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej, poprzez umieszczenie w BIP i na tablicach informacyjnych w Oddziale „Informacji o kandydatach spełniających wymagania formalne”. Informacja zawierająca imiona i nazwiska osób spełniających wymagania formalne, po 7 dniach od zamieszczenia podlega wyłączeniu jawności w BIP oraz usunięciu
z tablic informacyjnych. - Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać w ciągu 3 miesięcy od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.
- Oferty nieodebrane w powyższym terminie, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informacja zawierająca imię i nazwisko osoby zatrudnionej, po 7 dniach od daty zamieszczenia w BIP zostaje zastąpiona informacją ogólną (bez imienia i nazwiska) oraz zdjęta z tablic informacyjnych Oddziału.
Dyrektor
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia
w Olsztynie
Andrzej Zakrzewski
źródło: Wydział Kadr i Szkoleń