Biuletyn Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Ogłoszenia

Ogłoszenie ZDS.18.2019 – zakończenie naboru

19-06-2019

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie informuje,że postępowanie rekrutacyjne na stanowisko Zastępcy Dyrektora do spraw Służb Mundurowych (ogłoszenie nr ZDS.18.2019), zostało zakończone zatrudnieniem kandydata.

 

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
poszukuje kandydata na stanowisko Zastępcy
Dyrektora do Spraw Służb Mundurowych

Ogłoszenie ZDS.18.2019

 

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Olsztyn

Główne obowiązki:

Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:

  • planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,
  • nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,
  • planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa mundurowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
  • monitorowanie i kontrola realizacji umów ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,
  • monitorowanie i kontrola realizacji umów lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
  • kontrola prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział,
  • współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału, kontroli i rozliczeń umów,
  • prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, w tym w szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu,
  • reprezentowanie Oddziału na podstawie udzielonych przez Dyrektora Oddziału pełnomocnictw,
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału lub Centralę NFZ,
  • współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do sprawwewnętrznych.

Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne.
Preferowane: medyczne lub prawnicze lub ekonomiczne.

Wymagania konieczne:

  • minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe,
  • minimum 5 - letnie doświadczenie w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia,
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2018 r. poz 1510 j.t.),
  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. 2018 r. poz 1459 j.t.),
  • znajomość ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2017 r. poz. 2195 j.t.),
  • znajomość ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. 2017 r. poz. 1056 j.t.),
  • znajomość ustawy z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego (Dz. U. 2018 r. poz 276 j.t.),
  • znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa (Dz. U. 2019r. poz. 937),
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętnosć pracy w zespole i pracy koncepcyjnej,
  • umiejętność analitycznego myślenia i jasnego formułowania wniosków,
  • samodzielność, dyspozycyjność, kreatywność i komunikatywność,
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  • oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".

Dodatkowym atutem będzie:

  1. 5 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia w instytuacjach zwiazanych z resortowymi systemami opieki zdrowotnej,
  2. poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone co najmniej klauzulą "tajne", upoważniające do dostepu do informacji niejawnej,
  3. doświadczenie w pracy w administracji  publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją,
  4. znajomość języka obcego.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy
z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1510 j.t. ze zm.)

Art. 112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się
o zawarcie takich umów;

2) właścicielami lub pracownikami aptek związanych z Funduszem umową na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, właścicielami lub pracownikami świadczeniodawców, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów lub osobami współpracującymi z tymi podmiotami;

3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, z wyłączeniem urzędu obsługującego organ sprawujący nadzór nad Funduszem;

       4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2018 r. poz. 999 i 1000);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;

7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

       8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

       9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
      1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,
      2) wykonywać działalności gospodarczej.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • podpisany list motywacyjny i życiorys,
  • podpisane oświadczenia o treści:
  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego nr ZDS.18.2019, zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9.2a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO) ".
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.” UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
  3. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”
  4. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informuję, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 16, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974
nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Nie podanie przez Pana/Panią danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w W-MOW NFZ: Marian Klimek, IOD@nfz-olsztyn.pl ,
tel. 89 678 75 70.

Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie osobiście do Kancelarii Oddziału lub przesłanie na adres:

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
10 - 561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16

w terminie do dnia 19 lipca 2019 r.

z dopiskiem: oferta pracyOgłoszenie nr ZDS.18.2019

Informacje telefoniczne pod nr 89 678 74 04

Inne informacje:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do W-MOW NFZ w Olsztynie).
  • Kandydaci zakwalifikowani po I etapie zostaną powiadomieni o terminie II etapu procedury kwalifikacyjnej, poprzez umieszczenie w BIP i na tablicach informacyjnych w Oddziale „Informacji o kandydatach spełniających wymagania formalne”. Informacja zawierająca imiona i nazwiska osób spełniających wymagania formalne, po 7 dniach od zamieszczenia podlega wyłączeniu jawności w BIP oraz usunięciu
    z tablic informacyjnych.
  • Oferty osób, które w procesie rekrutacji nie zostały wybrane na dane stanowisko, można odebrać w ciągu 3 miesięcy od daty zamieszenia ogłoszenia o zatrudnionym kandydacie.
  • Oferty nieodebrane w powyższym terminie, zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Informacja zawierająca imię i nazwisko osoby zatrudnionej, po 7 dniach od daty zamieszczenia w BIP zostaje zastąpiona informacją ogólną (bez imienia i nazwiska) oraz zdjęta z tablic informacyjnych Oddziału.

 

Dyrektor

Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego

Narodowego Funduszu Zdrowia

w Olsztynie

Andrzej Zakrzewski

 

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń

Podmiot publikujący: Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Autor informacji: Krystyna Rogalska
Publikujący informację: Magdalena Mil
Publikacja informacji: 19.06.2019 08:00
Aktualizacja informacji: 11.02.2020 10:29
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności