Liczba etatów
|
|
Wymiar czasu pracy
|
|
Miejsce wykonywania pracy
|
|
Wymagania konieczne
|
- wykształcenie medyczne – minimum średnie medyczne, preferowane wyższe medyczne
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe – dotyczy kandydatów z wykształceniem średnim medycznym
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r.
o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938 ze zm.)
- znajomość Ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej stanowiących załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (tekst jednolity Dz.U.
z 2016 r., poz. 1146 ze zm.)
- umiejętność pracy w programie Microsoft Office – Excel, Word, Power-Point – na poziomie minimum średniozaawansowanym
- umiejętność analitycznego myślenia
|
Wymagania pożądane
|
- doświadczenie zawodowe w lecznictwie podstawowym/ ambulatoryjnym/stacjonarnym/instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia ludności
- obowiązkowość, sumienność i zaangażowanie
w wykonywanie powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- wysoka kultura osobista
|
Zakres głównych obowiązków
|
- udział w zabezpieczaniu świadczeń opieki zdrowotnej zgodnie z właściwością Sekcji Świadczeń Specjalistycznych
- udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
- sporządzanie elektronicznych wersji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej i aneksów do umów
- udzielanie wyjaśnień i merytorycznych odpowiedzi związanych z zasadami kontraktowania świadczeń medycznych i obowiązujących materiałów informacyjnych
- opracowywanie projektów komunikatów i informacji dotyczących zasad udzielania świadczeń, w tym przeznaczonych do publikacji na stronach internetowych
- przetwarzanie i ewidencjonowanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
- weryfikacja merytoryczna wniosków świadczeniodawców
o sfinansowanie świadczeń udzielonych poza limitem osobom uprawnionym z innych krajów UE/EFTA, korzystających ze świadczeń w formie ryczałtu
- współpraca z Wydziałem Spraw Świadczeniobiorców
w zakresie prowadzenia w trybie określonym w art. 50 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938 ze zm.), postępowań wyjaśniających ze świadczeniodawcami w przedmiocie prawidłowości weryfikacji prawa do świadczeń świadczeniobiorcy
- bieżące prowadzenie dokumentacji Sekcji
i przygotowywanie dokumentacji do archiwum
|
Wymagane dokumenty
|
- list motywacyjny (pożądany)
- dane osobowe w formie CV:
- imię (imiona) i nazwisko
- imiona rodziców
- data urodzenia
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), numer
telefonu lub adres e-mail
- wykształcenie
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia
CV należy własnoręcznie podpisać i opatrzyć datą
UWAGA: Podanie innych danych osobowych przez kandydata
(w tym jego wizerunku) jest dobrowolne
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego – dotyczy kandydatów z wykształceniem średnim medycznym
(przez liczbę lat pracy zawodowej rozumie się udokumentowane okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające
z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywanie działalności gospodarczej)
- podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie w zakresie niezbędnym dla potrzeb rekrutacji”
- podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z fotografią dołączoną do dokumentów”, o ile została dołączona
- podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu/adresu
e-mail w zakresie niezbędnym do kontaktu w związku
z prowadzoną rekrutacją”
|
Termin, do którego należy składać oferty
|
6 lipca 2018 r., godz. 16.00
(decyduje data wpływu)
|
Miejsce składania ofert
|
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań
Kancelaria ogólna – Punkt Podawczy
składane dokumenty winny posiadać dopisek:
dot. naboru WKS.110.41.2018 na stanowisko starszego referenta
w Sekcji Świadczeń Specjalistycznych
|
Osoba uprawniona do kontaktów
|
Milena Boczek tel. (61) 850 60 30
|
Informacja o metodach
i technikach naboru
|
Komisja Rekrutacyjna może stosować w szczególności następujące narzędzia i techniki naboru: kwestionariusze, formularze, rozmowa kwalifikacyjna, testy wiedzy i umiejętności, zadania symulacyjne.
Złożenie oferty w naborze jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie wskazanych wyżej metod i technik naboru
|
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych – RODO), zwanego dalej „Rozporządzeniem” informuję, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych udostępnionych na potrzeby niniejszej rekrutacji jest działający z upoważnienia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Dyrektor Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U.
z 2018 r., poz. 917)
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. a), a w przypadku przekazania wizerunku
w postaci fotografii dołączonej do dokumentów, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia
- Posiada Pan/Pani prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla potrzeb realizacji naboru
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych,
w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również profilowania.
Dane kontaktowe do Inspektora Danych Osobowych w WOW NFZ e-mail: IOD@nfz-poznan.pl, tel. (61) 658 04 39
|
Dodatkowe informacje
|
- dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
i podlegają odrzuceniu
- kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie, miejscu oraz formie zweryfikowania posiadanych przez nich kompetencji
- kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani
- pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia musi spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia
2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938 ze zm.)
- po okresie niezbędnym dla potrzeb realizacji naboru dokumenty składane przez kandydatów będą usuwane (niszczone)
|