Liczba etatów
|
|
Wymiar czasu pracy
|
|
Miejsce wykonywania pracy
|
|
Wymagania konieczne
|
- wykształcenie wyższe prawnicze lub minimum średnie medyczne (preferowane wyższe medyczne)
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe – dotyczy kandydatów z wykształceniem średnim medycznym
- znajomość przepisów:
-ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r.
o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938 ze zm.)
- rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (tekst jednolity Dz.U.
z 2016 r., poz. 1146 ze zm.)
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (w tym Word, Excel, na poziomie minimum średniozaawansowanym)
- umiejętność analitycznego myślenia
|
Wymagania pożądane
|
- doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- szybkość i precyzja w działaniu
- komunikatywność i kreatywność
- dyspozycyjność
- zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
|
Zakres głównych obowiązków
|
- opracowywanie strategii kontroli oraz przygotowywanie rocznych planów realizacji kontroli
- przeprowadzanie analiz danych w celu wytypowania obszarów, szczegółowych zagadnień oraz celów do kontroli
- udział w przygotowywaniu kontroli doraźnych oraz kontroli koordynowanych
- współpraca przy opracowywaniu programów kontroli/tematyk kontroli
- współpraca przy przygotowywaniu upoważnień do kontroli oraz zawiadomień o kontroli
- monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych,
z wyłączeniem zaleceń wydanych w toku kontroli aptek
- współpraca przy opracowaniu syntetycznej oceny
i wniosków z przeprowadzonych kontroli koordynowanych
- prowadzenie czynności związanych z rozpatrywaniem zgłoszeń nieprawidłowości w Zintegrowanym Informatorze Pacjenta
- przygotowywanie i kierowanie do świadczeniobiorców zapytań w celu weryfikacji informacji o udzielonych im świadczeniach
- opracowywanie sprawozdań i informacji o wynikach przeprowadzonych kontroli
- prowadzenie rejestrów: prowadzonych kontroli, upoważnień do kontroli oraz wizytacji prowadzonych na podstawie art. 107 ust. 5 pkt 12 lit. b ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r.
o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
- list motywacyjny (pożądany)
- dane osobowe w formie CV:
- imię (imiona) i nazwisko
- imiona rodziców
- data urodzenia
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), numer
telefonu lub adres e-mail
- wykształcenie
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia
CV należy własnoręcznie podpisać i opatrzyć datą
UWAGA: Podanie innych danych osobowych przez kandydata
(w tym jego wizerunku) jest dobrowolne
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego – dotyczy kandydatów z wykształceniem średnim medycznym
(przez liczbę lat pracy zawodowej rozumie się udokumentowane okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające
z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywanie działalności gospodarczej)
- podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie w zakresie niezbędnym dla potrzeb rekrutacji”
- podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z fotografią dołączoną do dokumentów”, o ile została dołączona
- podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu lub adresu
e-mail w zakresie niezbędnym do kontaktu w związku
z prowadzoną rekrutacją”
|
Termin, do którego należy składać oferty
|
16 sierpnia 2018 r., godz. 16.00
(decyduje data wpływu)
|
Miejsce składania ofert
|
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie podpisanych dokumentów lub dostarczenie ich osobiście na adres
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań
Kancelaria ogólna – Punkt Podawczy
składane dokumenty winny posiadać dopisek:
dot. naboru WKS.110.50.2018 na stanowisko starszego referenta
w Dziale ds. Zarządzania Procesem Kontroli
|
Osoba uprawniona do kontaktów
|
Milena Boczek tel. (61) 850 60 30
|
Informacja o metodach
i technikach naboru
|
Komisja Rekrutacyjna może stosować w szczególności następujące narzędzia i techniki naboru: kwestionariusze, formularze, rozmowa kwalifikacyjna, testy wiedzy i umiejętności, zadania symulacyjne.
Złożenie oferty w naborze jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie wskazanych wyżej metod i technik naboru
|
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych – RODO) informuję, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych udostępnionych na potrzeby niniejszej rekrutacji jest działający z upoważnienia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Dyrektor Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U.
z 2018 r., poz. 917)
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie
z zapisami art. 6 ust.1 lit. a), a w przypadku przekazania wizerunku w postaci fotografii dołączonej do dokumentów, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych – RODO)
- Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny dla potrzeb realizacji naboru
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych,
w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również profilowania.
Dane kontaktowe do Inspektora Danych Osobowych w WOW NFZ e-mail: IOD@nfz-poznan.pl, tel. (61) 658 04 39
|
Dodatkowe informacje
|
- dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
i podlegają odrzuceniu
- kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie, miejscu oraz formie zweryfikowania posiadanych przez nich kompetencji
- kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani
- pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia musi spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia
2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1938 ze zm.)
- po okresie niezbędnym dla potrzeb realizacji naboru dokumenty składane przez kandydatów będą usuwane (niszczone)
|