Liczba etatów
|
|
Wymiar czasu pracy
|
|
Miejsce wykonywania pracy
|
|
Wymagania konieczne
|
- wykształcenie wyższe
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r.
o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1793 ze zm.)
- znajomość ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej stanowiących załącznik do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 września 2015 r.
w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1146)
- umiejętność analitycznego myślenia
|
Wymagania pożądane
|
- doświadczenie zawodowe w lecznictwie: ambulatoryjnym, stacjonarnym; instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia ludności
- obowiązkowość, sumienność i zaangażowanie
w wykonywanie powierzonych zadań
- dobra organizacja pracy
- dyspozycyjność
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
|
Zakres głównych obowiązków
|
- współpraca z Sekcją Planowania i Monitorowania w zakresie sporządzania planu zakupu świadczeń zdrowotnych na obszarze właściwości Oddziału
- przygotowanie i przeprowadzanie postępowań w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, w tym w zakresie świadczeń wysokospecjalistycznych
- sporządzanie elektronicznych wersji umów i aneksów oraz przekazywanie ich do Działu Obsługi Umów w Wydziale Ekonomiczno-Finansowym
- bieżące współdziałanie z samorządami terytorialnymi, wojewodą i z samorządami zawodów medycznych w zakresie zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej
- udzielanie wyjaśnień i merytorycznych odpowiedzi związanych z zasadami kontraktowania świadczeń opieki zdrowotnej
- opracowywanie projektów komunikatów i informacji dotyczących zasad udzielania świadczeń opieki zdrowotnej, w tym przeznaczonych do publikacji na stronach internetowych
- zawieranie, przetwarzanie i ewidencjonowanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
- określanie rezerwy kosztów wynikających z realizacji dyspozycji art. 19 Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych – we współpracy z Sekcją Weryfikacji Raportów
- rozpatrywanie indywidualnych wniosków o rozliczenie świadczeń w ramach Bazy Rozliczeń Indywidualnych – we współpracy z Sekcją Planowania i Monitorowania Działu Analiz
- prowadzenie rejestru wniosków o indywidualne rozliczenie świadczeń wysokospecjalistycznych
- weryfikacja merytoryczna wniosków świadczeniodawców o sfinansowanie świadczeń udzielonych poza limitem osobom uprawnionym z innych krajów UE/EFTA, korzystającym ze świadczeń finansowanych w formie ryczałtu
- weryfikacja wniosków składanych w trybie art. 19 Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- współpraca z Wydziałem Spraw Świadczeniobiorców w zakresie prowadzenia, w trybie określonym w art. 50 Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, postępowań wyjaśniających ze świadczeniodawcami w przedmiocie prawidłowości weryfikacji prawa do świadczeń świadczeniobiorcy
- przeprowadzanie systematycznych analiz danych na potrzeby kontroli, przydatnych w działalności kontrolnej oraz przekazywanie na bieżąco rezultatów tych analiz wraz z wynikającymi z nich wnioskami do Wydziału Kontroli
|
Wymagane dokumenty
|
- list motywacyjny (pożądany)
- dane osobowe w formie CV:
- imię (imiona) i nazwisko
- imiona rodziców
- data urodzenia
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), numer
telefonu
- wykształcenie
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia
CV należy własnoręcznie podpisać i opatrzyć datą
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego (przez liczbę lat pracy zawodowej rozumie się udokumentowane okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywanie działalności gospodarczej)
- podpisane oświadczenie o treści „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 r, poz. 922)
|
Termin, do którego należy składać oferty
|
27 listopada 2017 r., godz. 16:00
(decyduje data wpływu)
|
Miejsce składania ofert
|
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań
Kancelaria ogólna – Punkt Podawczy
składane dokumenty winny posiadać dopisek:
dot. naboru WKS.110.64.2017 na stanowisko starszego referenta w Sekcji Świadczeń Specjalistycznych w Dziale Kontraktowania i Obsługi Świadczeniodawców w Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej
|
Osoba uprawniona do kontaktów
|
Milena Boczek
tel. 61 850-60-30
|
Informacja o metodach
i technikach naboru
|
Komisja Rekrutacyjna może stosować w szczególności następujące narzędzia i techniki naboru: kwestionariusze, formularze, rozmowa kwalifikacyjna, testy wiedzy i umiejętności, zadania symulacyjne.
Złożenie oferty w naborze jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie wskazanych wyżej metod i technik naboru
|
Dodatkowe informacje
|
- dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
- zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie, miejscu oraz formie zweryfikowania posiadanych przez nich kompetencji
- kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani
- pracownik Narodowego Funduszu Zdrowia musi spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia
2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1793)
- po rekrutacji dokumenty składane przez kandydatów będą komisyjnie niszczone
|