O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista / Starszy Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych w Biurze Administracyjno-Gospodarczym (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Bartłomiej Białoń, Warszawa
  • Justyna Hejmej, Warszawa
  • Elżbieta Jędrysik, Warszawa
  • Katarzyna Markocka, Warszawa
  • Agnieszka Rutkowska-Komornik, Góra Kalwaria
  • Maciej Świerczyński, Radom
  • Katarzyna Szynkaruk-Durlik, Warszawa
  • Wojciech Tokarski, Warszawa

 


GŁÓWNE ZADANIA:

  • przygotowanie projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych;
  • przygotowywanie zapytań ofertowych;
  • prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
  • planowanie zamówień publicznych udzielanych przez Centralę Funduszu w ramach planu finansowego oraz rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych;
  • dokonywanie wstępnej kwalifikacji zaplanowanych wydatków pod kątem stosowania ustawy prawo zamówień publicznych;
  • przygotowywanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Centrali oraz na rzecz oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie merytorycznym określonym przez Centralę;
  • przygotowanie, w uzgodnieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali specyfikacji warunków zamówienia;
  • współpraca  w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia;
  • organizowanie prac komisji przetargowych i udział w ich pracach;
  • prowadzenie rejestru postępowań z zakresu zamówień publicznych;
  • prowadzenie rejestru umów;
  • prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  • udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych w Narodowym Funduszu Zdrowia;  
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych;
  • sporządzanie okresowych sprawozdań;
  • rejestrowanie wniosków komórek organizacyjnych w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe lub średnie
  • lata pracy zawodowej:

na stanowisko starszego specjalisty:

  • minimum 4 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
  • minimum 6 lat — w przypadku posiadania wykształcenia średniego,

na stanowisko specjalisty:

  • minimum 3 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
  • minimum 5 lat — w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
  • lata doświadczenia w prowadzeniu i przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego:

na stanowisko starszego specjalisty:

  • minimum 4 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,

na stanowisko specjalisty:

  • minimum 2 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej/świadectwem ukończenia szkoły średniej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • wiedza z zakresu zamówień publicznych, prawa administracyjnego, ustawy o finansach publicznych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
  • umiejętność współpracy z partnerami  wewnętrznymi i zewnętrznymi;
  • umiejętność poprawnego redagowania pism;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętności analityczne;
  • samodzielność i sumienność realizacji powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista;
  • zaangażowanie, dyspozycyjność, obowiązkowość, pracowitość, punktualność;
  • komunikatywność, uprzejmość;
  • aktualne szkolenia z zakresu zamówień publicznych będą dodatkowym atutem.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 05.06.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30

02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy BAG/24/109

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 20.05.2024 16:45
Aktualizacja informacji: 17.06.2024 10:51
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty