O NFZ
Ogłoszenia o pracę
![Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów](/gfx/nfz/_thumbs/pl/nfzofertypracykonfiguracja/958/praca_gora,qn2Fnq6jn22LrMGRZ6g.png)
Specjalista / Starszy Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych w Biurze Administracyjno-Gospodarczym (1 etat / umowa o pracę)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Bartłomiej Białoń, Warszawa
- Justyna Hejmej, Warszawa
- Elżbieta Jędrysik, Warszawa
- Katarzyna Markocka, Warszawa
- Agnieszka Rutkowska-Komornik, Góra Kalwaria
- Maciej Świerczyński, Radom
- Katarzyna Szynkaruk-Durlik, Warszawa
- Wojciech Tokarski, Warszawa
GŁÓWNE ZADANIA:
- przygotowanie projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych;
- przygotowywanie zapytań ofertowych;
- prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
- planowanie zamówień publicznych udzielanych przez Centralę Funduszu w ramach planu finansowego oraz rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych;
- dokonywanie wstępnej kwalifikacji zaplanowanych wydatków pod kątem stosowania ustawy prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Centrali oraz na rzecz oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie merytorycznym określonym przez Centralę;
- przygotowanie, w uzgodnieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali specyfikacji warunków zamówienia;
- współpraca w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia;
- organizowanie prac komisji przetargowych i udział w ich pracach;
- prowadzenie rejestru postępowań z zakresu zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru umów;
- prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych w Narodowym Funduszu Zdrowia;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych;
- sporządzanie okresowych sprawozdań;
- rejestrowanie wniosków komórek organizacyjnych w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe lub średnie
- lata pracy zawodowej:
na stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 6 lat — w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
na stanowisko specjalisty:
- minimum 3 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 5 lat — w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
- lata doświadczenia w prowadzeniu i przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego:
na stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
na stanowisko specjalisty:
- minimum 2 lata — w przypadku posiadania wykształcenia wyższego.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej/świadectwem ukończenia szkoły średniej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- wiedza z zakresu zamówień publicznych, prawa administracyjnego, ustawy o finansach publicznych;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
- umiejętność współpracy z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
- umiejętność poprawnego redagowania pism;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętności analityczne;
- samodzielność i sumienność realizacji powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista;
- zaangażowanie, dyspozycyjność, obowiązkowość, pracowitość, punktualność;
- komunikatywność, uprzejmość;
- aktualne szkolenia z zakresu zamówień publicznych będą dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 05.06.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy BAG/24/109
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
![Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika](/gfx/nfz/_thumbs/pl/nfzofertypracykonfiguracja/958/praca_dol_new,qn2Fnq6jn22LrMGRZ6g.png)