O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista w Zespole Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania (1 etat/ umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Szczegóły oferty

 

 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • nadzór i koordynacja nad tworzeniem planów postępowania z ryzykiem w zakresie bezpieczeństwa informacji, a także systematyczna ocena stopnia realizacji zadań wskazanych
    w planach postępowania z ryzykiem;
  • współudział w tworzeniu oraz aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa i dokumentów stanowiących jej rozwinięcie (procedury, instrukcje, regulaminy, przewodniki);
  • udział w analizie BIA oraz udział w audytach zgodności z wymaganiami normy ISO 27001;
  • udział we wdrażaniu, dokumentowaniu i utrzymywaniu w aktualności planów ciągłości działania;
  • zarządzanie ryzykiem utraty ciągłości działania;
  • nadzór i koordynacja procesu testowania planów ciągłości działania;
  • obsługa incydentów i zdarzeń niepożądanych w obszarze bezpieczeństwa i ochrony danych;
  • współpraca z Biurem Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania w zakresie zapewnienia realizacji obowiązków operatora usługi kluczowej;
  • realizacja zadań doraźnych w zakresie nadzoru nad bezpieczeństwem w obszarze technologii informatycznych;
  • realizacja zadań doraźnych w zakresie udzielania odpowiedzi na wnioski i pisma organów uprawnionych o udostępnienie danych osobowych;
  • współpraca z właściwymi komórkami Oddziału i Centrali Funduszu w zakresie realizowanych zadań.

 

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki informatyczne i techniczne,
  • lata pracy zawodowej: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej;

wskazane w ogłoszeniu lata pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu  / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość normy ISO 22301 dotycząca systemu zarządzania ciągłością działania (BCM),
  • znajomość normy ISO 27001 standaryzującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI),
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 913),
  • znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentacji dotyczącej cyberbezpieczeństwa systemu informacyjnego wykorzystywanego do świadczenia usługi kluczowej z dnia 16 października 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2080),
  • znajomość przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146),
  • analityczne i logiczne myślenie,
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • zwinność na zmiany,
  • komunikatywność,
  • szybkość przetwarzania informacji,
  • samodzielność w realizacji zadań i rozwiązywaniu problemów,
  • dobra organizacja pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • posiadanie certyfikatu audytora wewnętrznego systemu zarządzania ciągłością działania (BCM) według ISO 22301,
  • posiadanie certyfikatu audytora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) według ISO 27001,
  • tworzenie planów postępowania z ryzykiem w zakresie bezpieczeństwa informacji, planów ciągłości działania, procedur w obszarze ochrony technologii informatycznych lub odbycie szkoleń specjalistycznych z zakresu opracowania takich planów,
  • ukończenie studiów wyższych, kierunkowych z zakresu bezpieczeństwa informacji lub cyberbezpieczeństwa,
  • biegła obsługa pakietu Microsoft Office,
  • biegła obsługa programów do przeprowadzenia analizy BIA lub obsługi systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 11.07.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres: 

Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

85-863 Bydgoszcz

ul. Łomżyńska 33

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/24/12

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Autor informacji: Aleksandra Gackowska
Publikujący informację: Anna Michalek
Wytworzenie informacji: 27.06.2024
Publikacja informacji: 27.06.2024 08:20
Aktualizacja informacji: 27.06.2024 09:32
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty