O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Zastępca Dyrektora ds. Służb Mundurowych w Kujawsko-Pomorskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia (1 etat/ powołanie)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne w ogłoszeniu o naborze nr Bydgoszcz/24/13 na stanowisko Zastępca Dyrektora ds. Służb Mundurowych w Kujawsko-Pomorskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia

  1. Pani Alicja Letkiewicz - Sulińska,Toruń

 

 

Szczegóły oferty

 

 

GŁÓWNE ZADANIA:

Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:

  • planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego;
  • nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego;
  • planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału Funduszu w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej, transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć;
  • monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych;
  • monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, pomocy doraźnej,  transportu sanitarnego, szpitalnych oddziałów ratunkowych i izb przyjęć;
  • monitorowanie prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział Funduszu;
  • koordynowanie i monitorowanie działań związanych z realizacją prawa do świadczeń dla ubezpieczonych, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, dotyczących kombatantów, inwalidów wojennych i wojskowych, weteranów, weteranów poszkodowanych zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa, uprawnionych żołnierzy lub pracowników wojska oraz osób, o których mowa w art. 66 ust. 1 pkt 2-13 w związku z uprawnieniami wynikającymi z art. 24b, art.24c, art. 44 ust. 1c, art. 47 ust. 2a oraz art. 57 ust. 2 pkt 13 ww. ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej;
  • współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału Funduszu, rozliczeń umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego, w tym w szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu;
  • reprezentowanie Oddziału Funduszu na podstawie udzielonych przez Prezesa Funduszu lub Dyrektora Oddziału Funduszu pełnomocnictw;
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału Funduszu lub Centralę NFZ;
  • współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w Ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do spraw wewnętrznych.

 

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne.
  • Lata pracy zawodowej:

- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,

- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, preferowane w sektorze ochrony zdrowia.

 Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie: posiadanie wiedzy i doświadczenia, dającego rękojmię prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  • wiedza:

- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,

- znajomość ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,

- znajomość ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych,

- znajomość ustawy z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będącymi ofiarami represji wojennych i okresu powojennego,

- znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa,

- znajomość ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny;

  • kompetencje:

- umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem,

- umiejętność strategicznego myślenia,

- umiejętność prowadzenia negocjacji,

- zdolności analityczne,

- kreatywność,

- odporność na stres,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;

  • cechy osobowościowe: zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia oraz kompleksowego przewidywania skutków podejmowanych decyzji i działań;
  • inne: posiadanie prawa jazdy kat. B;
  • dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy kandydata;
  • kopie dokumentów potwierdzające wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2- letnie na stanowisku kierowniczym, w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznych lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  • oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt 29 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • poświadczenie bezpieczeństwa związanego z dostępem do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „Poufne” lub w przypadku jego braku – oświadczenie kandydata o dobrowolnym poddaniu się procedurze sprawdzającej umożliwiającej nadanie takiego poświadczenia.

 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 22.07.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres: 

Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

85-863 Bydgoszcz

ul. Łomżyńska 33

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/24/13

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Autor informacji: Aleksandra Gackowska
Publikujący informację: Daria Szcześniak
Wytworzenie informacji: 08.07.2024
Publikacja informacji: 08.07.2024 11:10
Aktualizacja informacji: 31.07.2024 14:56
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty