O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Kierownik Działu Obsługi Klientów, Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat umowa o pracę – umowa na zastępstwo)
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- nadzór nad realizacją zadań Działu Obsługi Klientów,
- obsługa klientów w ramach zadań Działu Obsługi Klientów,
- organizacja i realizacja wydarzeń profilaktycznych z udziałem NFZ,
- udzielanie wsparcia doradcom klienta,
- wsparcie dla obsługi stanowiska profilaktyki i promocji zdrowia oraz Kiosku Profilaktycznego,
- przygotowywanie pism wychodzących do klientów,
- pełnienie funkcji oficera korpusu językowego, do którego zadań należy:
- sprawdzanie pism wychodzących z Wydziału Obsługi Klientów i Profilaktyki pod kątem zgodności z zasadami prostego języka,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dotyczących zasad prostego języka,
- pomoc innym komórkom organizacyjnym w dostosowaniu szablonów pism do zasad prostego języka,
- obsługa systemów informatycznych K-P OW NFZ niezbędnych do realizacji usług dla klientów.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe, preferowane: zdrowie publiczne,
- lata pracy zawodowej: wymagany co najmniej 5-letni staż pracy.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej;
wskazane w ogłoszeniu lata pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.),
- doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
- doświadczenie w pracy z klientem,
- umiejętność redagowania pism z zastosowaniem prostego języka,
- umiejętność planowania i organizowania pracy zespołu,
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- orientacja na klienta,
- odporność na stres,
- asertywność.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 12.03.2025 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres:
Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
85-863 Bydgoszcz
ul. Łomżyńska 33
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/25/7
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
