O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Kierownik Sekcji ds. Służb Mundurowych i Ratownictwa Medycznego w Wydziale ds. Służb Mundurowych (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

 

GŁÓWNE ZADANIA

  • organizacja pracy Sekcji i sprawowanie nadzoru nad podległymi pracownikami,
  • nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z zawieraniem i realizacją umów oraz obsługą świadczeniodawców o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, Minister właściwy do spraw wewnętrznych,
  • prowadzenie analiz zapotrzebowania, planowanie oraz kontraktowanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju: leczenie szpitalne w zakresie świadczenia w szpitalnym oddziale ratunkowym i izbie przyjęć, podstawowa opieka zdrowotna w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, ratownictwo medyczne oraz pomoc doraźna i transport sanitarny,
  • rozliczanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju leczenie szpitalne w zakresie: świadczenia w szpitalnym oddziale ratunkowym i izbie przyjęć, podstawowa opieka zdrowotna w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, ratownictwo medyczne oraz pomoc doraźna i transport sanitarny,
  • współpraca z komórkami Oddziału w zakresie przygotowywania propozycji finansowych dla świadczeniodawców,
  • udział w procesie prowadzenia postępowań konkursowych w sprawie zawarcia umów
    o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej,
  • obsługa i monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie pozostającym we właściwości Sekcji.

 

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe (preferowane: zdrowie publiczne, ratownictwo medyczne),
  • lata pracy zawodowej:
    • wymagany co najmniej 4-letni staż pracy.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie w pracy w sektorze administracji publicznej lub jednostkach związanych
    z ochroną zdrowia,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem, koordynacji zadań,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza Excel,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia w tym:
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.),
  • rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2023 r., poz. 1194 ze zm.),
  • ustawy z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U z 2025, poz. 91),
  • znajomość zasad finansowania w ochronie zdrowia,
  • umiejętność kierowania zespołem,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • orientacja na jakość,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia
    o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

 

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

 

 

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku,
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy,
  • dodatkowy urlop stażowy,
  • profesjonalny system szkoleń,
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”,
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci,
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach,
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie),
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika.

 

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914.

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 8 kwietnia 2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ
(w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres: 

Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
85-863 Bydgoszcz
ul. Łomżyńska 33

z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/25/8

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
 

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Kujawsko - Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ
Autor informacji: Aleksandra Gackowska
Publikujący informację: Daria Szczesniak
Wytworzenie informacji: 25.03.2025
Publikacja informacji: 25.03.2025 14:20
Aktualizacja informacji: 26.03.2025 11:17
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty