O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Kierownik Sekcji ds. Służb Mundurowych i Ratownictwa Medycznego w Wydziale ds. Służb Mundurowych (1 etat / umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- organizacja pracy Sekcji i sprawowanie nadzoru nad podległymi pracownikami,
- nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z zawieraniem i realizacją umów oraz obsługą świadczeniodawców o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, Minister właściwy do spraw wewnętrznych,
- prowadzenie analiz zapotrzebowania, planowanie oraz kontraktowanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju: leczenie szpitalne w zakresie świadczenia w szpitalnym oddziale ratunkowym i izbie przyjęć, podstawowa opieka zdrowotna w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, ratownictwo medyczne oraz pomoc doraźna i transport sanitarny,
- rozliczanie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju leczenie szpitalne w zakresie: świadczenia w szpitalnym oddziale ratunkowym i izbie przyjęć, podstawowa opieka zdrowotna w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, ratownictwo medyczne oraz pomoc doraźna i transport sanitarny,
- współpraca z komórkami Oddziału w zakresie przygotowywania propozycji finansowych dla świadczeniodawców,
- udział w procesie prowadzenia postępowań konkursowych w sprawie zawarcia umów
o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, - obsługa i monitorowanie realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie pozostającym we właściwości Sekcji.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe (preferowane: zdrowie publiczne, ratownictwo medyczne),
- lata pracy zawodowej:
- wymagany co najmniej 4-letni staż pracy.
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie w pracy w sektorze administracji publicznej lub jednostkach związanych
z ochroną zdrowia, - doświadczenie w kierowaniu zespołem, koordynacji zadań,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza Excel,
- znajomość podstawowych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia w tym:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.),
- rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2023 r., poz. 1194 ze zm.),
- ustawy z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U z 2025, poz. 91),
- znajomość zasad finansowania w ochronie zdrowia,
- umiejętność kierowania zespołem,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- orientacja na jakość,
- umiejętność planowania i organizacji pracy.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia
o trwającym zatrudnieniu), - Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku,
- nagrodę jubileuszową za staż pracy,
- dodatkowy urlop stażowy,
- profesjonalny system szkoleń,
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”,
- dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci,
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach,
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie),
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914.
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 8 kwietnia 2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ
(w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres:
Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
85-863 Bydgoszcz
ul. Łomżyńska 33
z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/25/8
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
