O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Referent / Specjalista w Dziale Zarządzania Informacją i Wsparcia Organizacyjnego w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń (1 etat / z możliwością zmniejszenia etatu / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

  • tworzenie raportów, prezentacji multimedialnych i innych form przedstawiania wyników analiz wykonanych w Departamencie;
  • definiowanie obszarów merytorycznych możliwych do zaprezentowania na portalu dedykowanym zwiększaniu publicznej dostępności do danych przetwarzanych przez Fundusz z wykorzystaniem informacji pozyskanych z danych Funduszu;
  • administrowanie portali dedykowanych zwiększaniu publicznej dostępności do danych przetwarzanych przez Fundusz;
  • przygotowywanie przeglądów ogólnodostępnych źródeł danych na potrzeby prac analitycznych;
  • pozyskiwanie informacji z systemów bazodanowych Centrali Funduszu oraz dbanie o dokumentację procesu analitycznego powstałego w ramach pracy Departamentu.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • na stanowisko referenta: wykształcenie średnie;
  • na stanowisko specjalisty: wykształcenie wyższe;

Lata pracy zawodowej:

  • na stanowisko referenta w przypadku posiadania wykształcenia średniego staż pracy nie jest wymagany;
  • na stanowisko specjalisty: minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
  • znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel (tabele przestawne itd.);
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum poziom B2).

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej lub ukończenia szkoły średniej; wskazane w ogłoszeniu lata pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania źródeł informacji/ literatury (w tym zagranicznych) dotyczących funkcjonowania systemów ochrony zdrowia;
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach ochrony zdrowia;
  • znajomość języka programowania HTML;
  • znajomość zagadnień związanych z  udostępnianiem informacji publicznej;
  • znajomość zasad sprawozdawania świadczeń finansowanych ze środków publicznych;
  • analityczne i logiczne myślenie;
  • orientacja na jakość;
  • efektywna komunikacja;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej;
  • kreatywność;
  • terminowość.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 13.03.2025 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30

02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DAMJiOS/25/30

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 21.02.2025 08:50
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty