O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Główny specjalista - Specjalista medyczny w projekcie „Odwrócona Piramida Świadczeń” w Wydziale Inicjacji Zmian w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń (1 etat/umowa o pracę/z możliwością zatrudnienia w niepełnym wymiarze)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

  • przygotowywanie wkładu do konstrukcji produktów poprzez udział w przekształcaniu ustaleń eksperckich na specyfikację produktów rozliczeniowych w ramach projektu „Odwrócona Piramida Świadczeń”;
  • współudział w procesie projektowania raportów monitorujących oraz konstrukcja hipotez do weryfikacji poprzez analizy w ramach projektu „Odwrócona Piramida Świadczeń”;
  • współpraca z przedstawicielami środowiska medycznego w zakresie opracowywania założeń do przeprowadzanych analiz oraz rekomendacji w zakresie proponowanych zmian w strukturze udzielanych świadczeń.

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe medyczne (lekarz, pielęgniarka, farmaceuta, fizjoterapeuta, ratownik medyczny, zdrowie publiczne);
  • lata pracy zawodowej:
  • na stanowisko głównego specjalisty - specjalisty medycznego w projekcie „Odwrócona Piramida Świadczeń” wymagane 5 lat pracy zawodowej oraz minimum 2 letnie doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia;
  • znajomość zagadnień objętych ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • dobra znajomość pakietu Office, w szczególności analitycznych narzędziach MS Excel.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • mile widziane doświadczenie w obszarze rozliczeń świadczeń medycznych;
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
  • orientacja na jakość;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 22.04.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DAMJiOS/25/59

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 03.04.2025 08:00
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty