O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli II w Bydgoszczy w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa na zastępstwo 1 rok)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa kancelaryjna;
  • obsługa programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
  • wykonywanie czynności archiwizacyjnych;
  • wykonywanie czynności określonych w Regulaminie organizacyjnym Departamentu Kontroli w Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, przez Sekcję Zarządzania Procesem Kontroli;
  • terminowa i rzetelna realizacja obowiązków służbowych;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe ( preferowane: zdrowie publiczne, ekonomiczne, administracyjne);
    - na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej; 
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146);
  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z obsługą kancelaryjną, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz archiwizacją;

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu / zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • min. rok stażu pracy w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej;
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programów Word i Excel;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • dobra organizacja pracy i zarządzania czasem;
  • umiejętność samodzielnego działania;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • odpowiedzialność;
  • zaangażowanie;
  • uprzejmość;
  • dyskrecja;
  • koleżeńskość.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 05.08.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30

z dopiskiem: oferta pracy DK/24/154

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Paweł Grzybowski
Publikacja informacji: 17.07.2024 10:40
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty