O NFZ
Ogłoszenia o pracę
![Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów](/gfx/nfz/_thumbs/pl/nfzofertypracykonfiguracja/958/praca_gora,qn2Fnq6jn22LrMGRZ6g.png)
Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli II w Bydgoszczy w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa na zastępstwo 1 rok)
GŁÓWNE ZADANIA:
- obsługa kancelaryjna;
- obsługa programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- wykonywanie czynności archiwizacyjnych;
- wykonywanie czynności określonych w Regulaminie organizacyjnym Departamentu Kontroli w Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, przez Sekcję Zarządzania Procesem Kontroli;
- terminowa i rzetelna realizacja obowiązków służbowych;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe ( preferowane: zdrowie publiczne, ekonomiczne, administracyjne);
- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej; - posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146);
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z obsługą kancelaryjną, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz archiwizacją;
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu / zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- min. rok stażu pracy w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej;
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programów Word i Excel;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- dobra organizacja pracy i zarządzania czasem;
- umiejętność samodzielnego działania;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- odpowiedzialność;
- zaangażowanie;
- uprzejmość;
- dyskrecja;
- koleżeńskość.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 05.08.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/154
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
![Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika](/gfx/nfz/_thumbs/pl/nfzofertypracykonfiguracja/958/praca_dol_new,qn2Fnq6jn22LrMGRZ6g.png)