O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy Specjalista/Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VIII w Opolu w Departamencie Kontroli (1 etat /umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Maciej Osmulski, Opole
  • Magdalena Sieck-Rasek, Opole

 


GŁÓWNE ZADANIA:

  • generowanie danych z systemu informatycznego Funduszu w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i realizacji recept oraz ich analiza m.in. na potrzeby opracowywania programów kontroli oraz wniosków o wszczęcie czynności sprawdzających, sporządzanie zestawień, gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania  i przeprowadzenia kontroli;
  • dokonywanie oceny ryzyka związanego z kontrolowanym obszarem, w tym analizy prawdopodobieństwa wystąpienia nieprawidłowości;
  • udział w przygotowywaniu programów kontroli oraz wniosków o wszczęcie czynności sprawdzających;
  • zasilanie dedykowanych systemów danymi z przeprowadzonych kontroli/czynności sprawdzających;
  • obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym współudział w obsłudze kancelaryjnej Wydziału.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe:  informatyczne, matematyczne, ekonomiczne, administracyjne, zdrowie publiczne, medyczne;
  • w przypadku posiadania wykształcenia wyższego:

- na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej,

- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej;

  • w przypadku posiadania wykształcenia średniego:

- na stanowisko starszego specjalisty minimum 6 lat pracy zawodowej,

- na stanowisko specjalisty minimum 5 lat pracy zawodowej;

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Word oraz Excel, w tym tabel przestawnych;
  • umiejętność sporządzania analiz;
  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej w szczególności znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r.o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, szczególnie Działu IIIA (Dz. U. 2024 poz. 146).

Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej /kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia/aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
  • doświadczenie na stanowisku związanym z analizą baz danych;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność czytania i stosowania przepisów prawnych;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • dokładność, rzetelność oraz terminowość;
  • umiejętność samodzielnego działania;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • otwartość na zadania i poszukiwanie rozwiązań, kreatywność;
  • kultura osobista i komunikatywność;
  • elastyczność;
  • zwracanie uwagi na szczegóły;
  • racjonalność i opanowanie;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 19.09.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30

z dopiskiem: oferta pracy DK/24/170

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Marta Popek
Publikacja informacji: 30.08.2024 08:55
Aktualizacja informacji: 27.09.2024 13:42
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty