O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy Specjalista/Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VIII w Opolu w Departamencie Kontroli (1 etat /umowa o pracę)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Maciej Osmulski, Opole
- Magdalena Sieck-Rasek, Opole
GŁÓWNE ZADANIA:
- generowanie danych z systemu informatycznego Funduszu w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i realizacji recept oraz ich analiza m.in. na potrzeby opracowywania programów kontroli oraz wniosków o wszczęcie czynności sprawdzających, sporządzanie zestawień, gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli;
- dokonywanie oceny ryzyka związanego z kontrolowanym obszarem, w tym analizy prawdopodobieństwa wystąpienia nieprawidłowości;
- udział w przygotowywaniu programów kontroli oraz wniosków o wszczęcie czynności sprawdzających;
- zasilanie dedykowanych systemów danymi z przeprowadzonych kontroli/czynności sprawdzających;
- obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym współudział w obsłudze kancelaryjnej Wydziału.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie lub wyższe: informatyczne, matematyczne, ekonomiczne, administracyjne, zdrowie publiczne, medyczne;
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego:
- na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej,
- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej;
- w przypadku posiadania wykształcenia średniego:
- na stanowisko starszego specjalisty minimum 6 lat pracy zawodowej,
- na stanowisko specjalisty minimum 5 lat pracy zawodowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Word oraz Excel, w tym tabel przestawnych;
- umiejętność sporządzania analiz;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej w szczególności znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r.o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, szczególnie Działu IIIA (Dz. U. 2024 poz. 146).
Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej /kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia/aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
- doświadczenie na stanowisku związanym z analizą baz danych;
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
- umiejętność czytania i stosowania przepisów prawnych;
- umiejętność redagowania pism urzędowych;
- dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- dokładność, rzetelność oraz terminowość;
- umiejętność samodzielnego działania;
- umiejętność pracy w zespole;
- zaangażowanie i odpowiedzialność;
- otwartość na zadania i poszukiwanie rozwiązań, kreatywność;
- kultura osobista i komunikatywność;
- elastyczność;
- zwracanie uwagi na szczegóły;
- racjonalność i opanowanie;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 19.09.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/170
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.