O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy referent/ Młodszy specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli IV w Zielonej Górze w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Daria Białas-Mielnik, Zielona Góra
  • Agata Gembara, Zielona Góra
  • Kornelia Kotwica, Zielona Góra
  • Tomasz Kwiatkowski, Zielona Góra
  • Klaudia Łobażewicz, Zielona Góra
  • Weronika Michalkiewicz, Zielona Góra
  • Wioleta Mrózek, Zielona Góra
  • Natalia Nester, Zielona Góra
  • Sandra Ścibura, Nowa Sól
  • Dorota Wamberska, Zielona Góra
  • Barbara Wielgosz, Zielona Góra
  • Małgorzata Wójtowicz, Niwiska
  • Natalia Wójtowicz, Brzeźnica
  • Sylwia Zastrowska, Zielona Góra

 


GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa kancelaryjna;
  • obsługa programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
  • wykonywanie czynności archiwizacyjnych;
  • przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych dotyczących wszczęcia kontroli i czynności sprawdzających oraz zawiadomień, o których mowa w art. 61j ust. 11 ustawy o świadczeniach;
  • uzupełnianie rejestrów kontroli, czynności sprawdzających w zakresie czynności realizowanych przez wydział;
  • udział w przygotowywaniu programów kontroli;
  • wykonywanie czynności określonych w Regulaminie organizacyjnym Departamentu Kontroli w Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, przez Sekcję Zarządzania Procesem Kontroli;
  • przygotowywanie bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych zadań;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe (preferowane: zdrowie publiczne, ekonomiczne, administracyjne);
  • na stanowisko starszego referenta staż pracy nie jest wymagany;

na stanowisko młodszego specjalisty minimum 1 rok pracy zawodowej.

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość Działu IIIA ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 146);
  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z obsługą kancelaryjną, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz archiwizacją.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem  o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi korespondencji, w tym znajomość systemu EZD będzie dodatkowym atutem;
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office;
  • studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych z systemem opieki zdrowotnej, funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • komunikatywność;
  • odporność na stres;
  • rzetelność i terminowość;
  • otwartość na nowe zadania, umiejętność szukania rozwiązań, kreatywność.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 26.09.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30

02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DK/24/180

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 05.09.2024 15:50
Aktualizacja informacji: 11.10.2024 16:26
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty