O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy referent/ Młodszy specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli IV w Zielonej Górze w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Daria Białas-Mielnik, Zielona Góra
- Agata Gembara, Zielona Góra
- Kornelia Kotwica, Zielona Góra
- Tomasz Kwiatkowski, Zielona Góra
- Klaudia Łobażewicz, Zielona Góra
- Weronika Michalkiewicz, Zielona Góra
- Wioleta Mrózek, Zielona Góra
- Natalia Nester, Zielona Góra
- Sandra Ścibura, Nowa Sól
- Dorota Wamberska, Zielona Góra
- Barbara Wielgosz, Zielona Góra
- Małgorzata Wójtowicz, Niwiska
- Natalia Wójtowicz, Brzeźnica
- Sylwia Zastrowska, Zielona Góra
GŁÓWNE ZADANIA:
- obsługa kancelaryjna;
- obsługa programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- wykonywanie czynności archiwizacyjnych;
- przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych dotyczących wszczęcia kontroli i czynności sprawdzających oraz zawiadomień, o których mowa w art. 61j ust. 11 ustawy o świadczeniach;
- uzupełnianie rejestrów kontroli, czynności sprawdzających w zakresie czynności realizowanych przez wydział;
- udział w przygotowywaniu programów kontroli;
- wykonywanie czynności określonych w Regulaminie organizacyjnym Departamentu Kontroli w Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia, przez Sekcję Zarządzania Procesem Kontroli;
- przygotowywanie bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych zadań;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (preferowane: zdrowie publiczne, ekonomiczne, administracyjne);
- na stanowisko starszego referenta staż pracy nie jest wymagany;
na stanowisko młodszego specjalisty minimum 1 rok pracy zawodowej.
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość Działu IIIA ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 146);
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z obsługą kancelaryjną, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz archiwizacją.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi korespondencji, w tym znajomość systemu EZD będzie dodatkowym atutem;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office;
- studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych z systemem opieki zdrowotnej, funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
- umiejętność pracy w zespole;
- łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
- komunikatywność;
- odporność na stres;
- rzetelność i terminowość;
- otwartość na nowe zadania, umiejętność szukania rozwiązań, kreatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 26.09.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/180
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.