O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy referent /Młodszy specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli V w Łodzi w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Michał Chablewski, Łódź
  • Marta Koziej, Łódź
  • Milena Anna Kurasik, Łódź
  • Paulina Mroczek, Łódź
  • Karol Pawłowski, Łódź
  • Marta Rośniak, Łódź

GŁÓWNE ZADANIA:

  • prowadzenie postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających przewidzianych dla Terenowego Wydziału Kontroli;
  • przygotowywanie korespondencji w związku z prowadzonymi sprawami;
  • opracowywanie ankiet kierowanych do świadczeniobiorców;
  • udział w opracowywaniu dokumentów na potrzeby rozpatrzenia  odwołania od wyników kontroli i czynności sprawdzających;
  • opracowywanie i przekazywanie wniosków z kontroli i czynności sprawdzających;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych Funduszu.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe;
  • na stanowisko starszego referenta:
  • minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
  • w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany;
  • na stanowisko młodszego specjalisty:
  • minimum 4  lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
  • minimum rok pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;

oraz

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • doświadczenie w wykonywaniu zadań związanych z dokonywaniem ustaleń stanu faktycznego i ich opisywaniem;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146).

Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej /dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu / zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • wiedza w zakresie zagadnień związanych z systemem finansowania świadczeń opieki zdrowotnej, funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL), umiejętność analizy danych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych;
  • mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze administracji publicznej / sektorze ochrony zdrowia;
  • studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych z systemem opieki zdrowotnej, funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
  • dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem;
  • umiejętność samodzielnego działania, w tym analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność;
  • otwartość na nowe zadania i poszukiwanie rozwiązań;
  • dokładność, rzetelność oraz terminowość;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem;
  • odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 09.10.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30

z dopiskiem: oferta pracy DK/24/192

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 19.09.2024 07:25
Aktualizacja informacji: 16.10.2024 14:58
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty