O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Specjalista /Starszy specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli V w Łodzi w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Michał Chablewski, Łódź
- Justyna Dobiech, Tuszyn
- Michał Mróz, Łódź
- Karol Pawłowski, Łódź
- Agnieszka Słoka, Łódź
- Robert Wilanowski, Łódź
GŁÓWNE ZADANIA:
- prowadzenie postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających przewidzianych dla Terenowego Wydziału Kontroli;
- przygotowywanie korespondencji w związku z prowadzonymi sprawami;
- opracowywanie ankiet kierowanych do świadczeniobiorców;
- udział w opracowywaniu dokumentów na potrzeby rozpatrzenia odwołania od wyników kontroli i czynności sprawdzających;
- opracowywanie i przekazywanie wniosków z kontroli i czynności sprawdzających;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
- współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych Funduszu.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe;
- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej;
- na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej;
oraz
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- wiedza w zakresie zagadnień związanych z systemem finansowania świadczeń opieki zdrowotnej, funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
- doświadczenie w wykonywaniu zadań związanych z dokonywaniem ustaleń stanu faktycznego i ich opisywaniem;
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146).
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu / zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL), umiejętność analizy danych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych;
- mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze administracji publicznej / sektorze ochrony zdrowia;
- studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych z systemem opieki zdrowotnej, funkcjonowaniem podmiotów leczniczych;
- dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem;
- umiejętność samodzielnego działania, w tym analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- umiejętność pracy zespołowej;
- komunikatywność;
- otwartość na nowe zadania i poszukiwanie rozwiązań;
- dokładność, rzetelność oraz terminowość;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- odpowiedzialność;
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 09.10.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/193
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.