O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Referent / Starszy referent w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli X w Białymstoku w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Rafał Arciszewski, Białystok
- Aneta Augustyńczyk, Nowodworce
- Anna Gałecka, Wasilków
- Milena Gierejkiewicz, Grabówka
- Małgorzata Józefowicz, Białystok
- Wioleta Krasowska, Białystok
- Weronika Kruszewska, Białystok
- Katarzyna Krystoń, Białystok
- Agata Janina Łuckiewicz-Kulik, Białystok
- Barbara Justyna Milenkiewicz, Białystok
- Iwona Papis, Nowodworce
- Ewa Pankiewicz, Białystok
- Agnieszka Skupska, Białystok
- Carolina Surakka, Białystok
- Mikołaj Szmaj, Wasilków
- Anna Waczyńska, Białystok
- Marta Woźniak, Białystok
- Wiktoria Woźniak, Białystok
GŁÓWNE ZADANIA:
- obsługa kancelaryjna Terenowego Wydziału Kontroli;
- przygotowywanie projektów pism należących do właściwości Działu;
- sporządzenie analiz na potrzeby kontroli;
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, a wynikających z kompetencji Terenowego Wydziału Kontroli X w Białymstoku.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie;
- na stanowisko referenta brak wymaganego stażu pracy;
- na stanowisko starszego referenta minimum 3 lata pracy zawodowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- doświadczenie zawodowe w wykonywaniu analiz danych.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu / zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia;
- znajomość zagadnień i obowiązujących przepisów związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej;
- mile widziana znajomość systemu EZD;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- inicjatywa;
- radzenie sobie ze stresem.
- umiejętność analitycznego myślenia;
- komunikatywność;
- rzetelność;
- terminowość.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenia) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 09.10.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/194
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.