O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Katowicach w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę, lekarz / lekarz dentysta)
GŁÓWNE ZADANIA:
- udział w opracowywaniu projektu programu kontroli;
- przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli;
- dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli w sposób obiektywny i rzetelny oraz na podstawie dowodów zebranych w toku wykonywania czynności;
- współpraca z kontrolerami, kierownikiem zespołu kontrolującego, Kierownikiem Działu Realizacji Kontroli oraz Naczelnikiem Terenowego Wydziału Kontroli XII w Katowicach;
- sporządzanie wymaganych dokumentów z przeprowadzonej kontroli;
- wykonywanie innych czynności — w szczególności badanie i ocena dokumentacji medycznej;
- prowadzenie czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146).
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe medyczne – lekarz/lekarz dentysta;
- lata pracy zawodowej:
na stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata pracy zawodowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
- znajomość Działu IIIA ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 146).
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
- zdolność szybkiego uczenia się;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- umiejętność zarządzania czasem;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole komunikatywność;
- uczciwość;
- punktualność, obowiązkowość i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- szacunek do współpracowników i przełożonych;
- samodzielność;
- nastawienie na rozwój.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 22.11.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/201
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.
Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/