O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Specjalista / Starszy Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli IX w Rzeszowie w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę)
GŁÓWNE ZADANIA:
- przygotowanie organizacyjne kontroli w tym przygotowywanie projektów pism należących do właściwości sekcji;
- przygotowywanie projektów upoważnień Prezesa do przeprowadzania kontroli oraz przygotowywanie zawiadomień o kontroli w zakresie kontroli realizowanych przez Wydział;
- przygotowywanie analiz przedkontrolnych w tym gromadzenie danych, materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli;
- opracowywanie projektów programu kontroli;
- przygotowywanie analiz, zestawień na potrzeby Wydziału, Departamentu Kontroli:
- sporządzanie sprawozdań związanych z realizowanymi zadaniami;
- prowadzenie i uzupełnianie rejestrów dotyczących realizowanych zadań;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
- bieżąca współpraca z Działem Realizacji Kontroli w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych;
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, a wynikających z kompetencji Terenowego Wydziału Kontroli IX w Rzeszowie.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe: preferowane administracyjne, prawnicze;
- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej;
- na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej,
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Word oraz Excel;
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej w szczególności znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, szczególnie Działu IIIA (Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.).
- znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli (Zarządzenie Nr 60/2022/DK Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia) oraz czynności sprawdzających (Zarządzenie Nr 15/2023/DK Prezesa NFZ z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie czynności sprawdzających ze zm.).
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia/aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi;
- preferowane doświadczenie zawodowe w administracji lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
- umiejętność pracy zespołowej;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
- umiejętność przygotowywania projektów pism oraz umiejętność zwięzłego formułowania i redagowania tekstów;
- umiejętność komunikacji interpersonalnej;
- umiejętność zarządzania czasem;
- umiejętność analizy danych;
- wysoka kultura osobista;
- odporność na stres;
- zaangażowanie, inicjatywa i kreatywność;
- samodzielność, rzetelność , uczciwość;
- terminowość, komunikatywność;
- otwartość na wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności;
- dokładność i sumienność;
- odpowiedzialność, decyzyjność, dyspozycyjność;
- otwartość na wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 02.12.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/217
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”.
Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/