O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista / Starszy Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli IX w Rzeszowie w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

  • przygotowanie organizacyjne kontroli w tym przygotowywanie projektów pism należących do właściwości sekcji;
  • przygotowywanie projektów upoważnień Prezesa do przeprowadzania kontroli oraz przygotowywanie zawiadomień o kontroli w zakresie kontroli realizowanych przez Wydział;
  • przygotowywanie  analiz przedkontrolnych w tym gromadzenie danych, materiałów i informacji  niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli;
  • opracowywanie projektów programu kontroli;
  • przygotowywanie analiz, zestawień na potrzeby Wydziału, Departamentu Kontroli:
  • sporządzanie sprawozdań związanych z realizowanymi zadaniami;
  • prowadzenie i uzupełnianie rejestrów dotyczących realizowanych zadań;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • bieżąca współpraca z Działem Realizacji Kontroli w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych;
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, a wynikających z kompetencji Terenowego Wydziału Kontroli IX w Rzeszowie.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe:  preferowane  administracyjne, prawnicze;
  • na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej;
  • na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Word oraz Excel;
  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej w szczególności znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, szczególnie Działu IIIA (Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.).
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli (Zarządzenie Nr 60/2022/DK Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia  z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia) oraz czynności sprawdzających (Zarządzenie Nr 15/2023/DK Prezesa NFZ z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie czynności sprawdzających ze zm.).

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia/aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi;
  • preferowane doświadczenie zawodowe w administracji lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
  • umiejętność przygotowywania projektów pism oraz umiejętność zwięzłego formułowania i redagowania tekstów;
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej;
  • umiejętność zarządzania czasem;
  • umiejętność analizy danych;
  • wysoka kultura osobista;
  • odporność na stres;
  • zaangażowanie, inicjatywa i kreatywność;
  • samodzielność, rzetelność , uczciwość;
  • terminowość, komunikatywność;
  • otwartość na wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności;
  • dokładność i sumienność;
  • odpowiedzialność, decyzyjność, dyspozycyjność;
  • otwartość na wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 02.12.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30

z dopiskiem: oferta pracy DK/24/217

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”.

Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 14.11.2024 12:05
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty