O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Olsztynie w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę /lekarz)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

Wykonywanie zadań określonych w przepisach dotyczących kontroli prowadzonych przez Dział Realizacji Kontroli, w szczególności:

  • udział w przygotowaniu kontroli, w tym:
  • współuczestnictwo w dokonywaniu analizy przedkontrolnej (zgromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli),
  • współudział w sporządzaniu projektu programu kontroli,
  • udział w spotkaniach i naradach kontrolnych;
  • przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, szczególnie w zakresie:
  • świadczeń opieki zdrowotnej,
  • zasadności wyboru leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę,
  • przestrzegania zasad wystawiania recept oraz zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne,

zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, kontroli doraźnych zleconych przez Prezesa Funduszu lub osoby uprawnione;

  • zapewnienie zgodności prowadzonych czynności z programem kontroli;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowaną kontrolą, w szczególności:
  • prowadzenie akt kontroli i akt sprawy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
  • sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego,
  • sporządzanie projektu wezwania do zapłaty skutków finansowych kontroli, o ile zostały one określone,
  • opracowanie projektu zmienionego wystąpienia pokontrolnego lub stanowiska w sprawie złożonych zastrzeżeń do wystąpienia pokontrolnego;
  • właściwe przechowywanie wytworzonych dokumentów w związku z prowadzonymi kontrolami, czynnościami sprawdzającymi lub sprawami;
  • monitorowanie wpływu informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz ich wykonania w zakresie prowadzonych kontroli;
  • realizacja czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach oraz przygotowywanie dokumentów określających sankcje, zawartych w art. 61x ustawy o świadczeniach;
  • realizacja zadań związanych z rozliczaniem wyników finansowych kontroli i czynności sprawdzających, w szczególności:
  • sporządzanie projektu dokumentów wynikających z procedury „Kontrola świadczeniodawców, aptek i ordynacji” oraz procedury „Przygotowanie i przekazanie wniosku o rozliczenie wyników/skutków czynności prowadzonych na podstawie przepisów Działu IIIA ustawy o świadczeniach.”

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe medyczne – lekarz;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi lub w administracji publicznej w zakresie stosowania prawa i legislacji;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programów Word, Excel).

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 07.01.2025 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30

02-528 Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DK/24/220

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”.

Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 19.11.2024 09:45
Aktualizacja informacji: 20.12.2024 13:41
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty