O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy specjalista/główny specjalista w Wydziale Promocji Usług i Prostego Języka w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat, umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa platformy e-learningowej, w szczególności:
    • obsługa systemu Moodle, publikowanie szkoleń na platformie,
    • koordynacja współpracy z właścicielami biznesowymi szkoleń opublikowanych na platformie e-learningowej,
    • obsługa zgłoszeń użytkowników platformy,
    • współpraca z wykonawcami zewnętrznymi;
  • wsparcie kierownika projektu w realizacji procesów zarządzania projektem:
    • obsługa portali NFZ: Akademia NFZ, Pacjent.gov.pl, Diety NFZ,
    • publikowanie materiałów na portalach, obsługa CMS (Joomla i Wordpress),
    • analiza zachowania i potrzeb użytkowników portali i ścieżki klienta (User Experience),
    • planowanie usprawnienia portali w zakresie architektury danych, doboru informacji, prezentacji treści z uwzględnieniem dostępności cyfrowej.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej i wykształcenie wyższe lub minimum 6 lat pracy zawodowej i wykształcenie średnie;
  • na stanowisko głównego specjalisty minimum 5 lat pracy zawodowej i wykształcenie wyższe;
  • udokumentowane ukończenie kursów lub szkoleń lub portfolio potwierdzające znajomość systemów Moodle;
  • doświadczenie w prowadzeniu stron oraz umiejętność obsługi systemów CMS Moodle;
  • znajomość ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 82 ze. zm.).

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej wskazane w ogłoszeniu należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • udokumentowane ukończenie kursów lub szkoleń, lub portfolio potwierdzające znajomość systemów Wordpress, Joomla,
  • doświadczenie w prowadzeniu stron oraz umiejętność obsługi systemów CMS: Wordpress i Joomla,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność za powierzone zadania i samodzielność,
  • doświadczenie w realizacji zakupów w ramach zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej, wskazane w ogłoszeniu z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 09.07.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00-16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30

z dopiskiem: oferta pracy DOKiP/24/117

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 21.05.2024 13:50
Aktualizacja informacji: 02.07.2024 09:11
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty