O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Specjalista/Starszy Specjalista w Wydziale Informacji, Skarg i Wniosków w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa na zastępstwo)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status
Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

  • prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami, przygotowywanie projektów odpowiedzi i innych dokumentów w tym zakresie;
  • przyjmowanie interesariuszy zewnętrznych w sprawach skarg i wniosków oraz sporządzanie protokołów przyjęcia skargi lub wniosku złożonego ustnie;
  • udzielanie informacji dotyczących systemu świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • prowadzenie Rejestru Skarg i Wniosków;
  • udział w kontrolach OW NFZ w zakresie kompetencji, opracowywanie programu, sporządzanie wystąpień pokontrolnych;
  • współuczestniczenie w opracowywaniu planu pracy, planu kontroli, okresowych raportów i sprawozdań;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali, OW NFZ i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań.

WYMAGANIA

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie: wyższe w zakresie dziedzin mających zastosowanie w ochronie zdrowia (zdrowie publiczne, medyczne, administracja publiczna, prawnicze) lub średnie;
  • lata pracy zawodowej:

na stanowisko specjalisty:

  • w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 3 lata pracy zawodowej,
  • w przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 5 lat pracy zawodowej;

na stanowisko starszego specjalisty:

  • w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 4 lata pracy zawodowej,
  • w przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 6 lat pracy zawodowej,
  • znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych, praw pacjenta;
  • znajomość aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i rozporządzenia, rozporządzenia w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków;
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, w sektorze ochrony zdrowia.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • wysoka kultura osobista, odporność na stres;
  • orientacja na klienta, interesariusza;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • wykonywanie obowiązków zgodnie z przepisami;
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 23.04.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DOKiP/25/62

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 03.04.2025 15:00
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty