O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Główny Specjalista/Starszy Specjalista w Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej Sekcja Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Departamencie Świadczeń Opieki Zdrowotnej (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status
Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

  • prowadzenie prac związanych z przygotowaniem założeń merytorycznych i organizacyjnych dotyczących przeprowadzania postępowań w sprawie zawierania umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w odniesieniu do ambulatoryjnej opieki specjalistycznej;
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych niezbędnych w procesie zawierania umów o udzielanie świadczeń ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, dotyczących w szczególności warunków wymaganych od świadczeniodawców, organizacji postępowania w konkursie ofert i rokowaniach;
  • współpraca z konsultantami krajowymi i wojewódzkimi, reprezentatywnymi organizacjami świadczeniodawców oraz instytucjami właściwymi w sprawach związanych z realizacją świadczeń opieki zdrowotnej pozostającym we właściwości Sekcji;
  • udział w opracowywaniu klinicznych wskaźników jakości świadczeń opieki zdrowotnej oraz dokonywanie oceny wpływu regulacji prawnych oraz przyjętego sposobu finansowania na jakość udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej;
  • współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) w zakresie ustalania taryfy świadczeń, w tym opracowywanie, w zakresie świadczeń pozostających we właściwości Sekcji opinii dotyczących skutków finansowych dla systemu ochrony zdrowia opiniowanych przez AOTMiT;
  • opiniowanie wniosków o wyrażenie zgód na zawarcie, przedłużenie lub zmianę umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, zgodnie z art. 156 ustawy o świadczeniach, w zakresie świadczeń pozostających we właściwości Sekcji;
  • prowadzenie nadzoru nad realizacją świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju świadczeń pozostających we właściwości Sekcji, polegającego w szczególności na: analizie problemów zgłaszanych przez oddziały wojewódzkie Funduszu i świadczeniodawców oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ich rozwiązania, ocenie prawidłowości stosowania przyjętych zasad zawierania umów i udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz przygotowywanie wyjaśnień i interpretacji dotyczących tych zasad;
  • merytoryczna odpowiedzialności za treść słowników Funduszu w zakresie właściwości rzeczowej Sekcji oraz za parametryzację warunków weryfikacji danych sprawozdawczych ze wskazaniem pozycji/kodów słowników w zakresie zadań Sekcji;
  • merytoryczna odpowiedzialność za parametryzację warunków weryfikacji danych sprawozdawczych ze wskazaniem pozycji/ kodów słowników w zakresie zadań Sekcji;
  • przygotowywanie wniosków o zlecenie dostosowania systemów informatycznych Funduszu w zakresie zadań Sekcji;
  • nadzór nad realizacją zadań objętych zakresem działania Sekcji przez odpowiednie komórki organizacyjne w oddziałach wojewódzkich Funduszu;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali Funduszu w zakresie poprawy dostępności do świadczeń.

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe: medyczne, zdrowie publiczne;
  • prawo do wykonywania zawodu, jeżeli dotyczy;

Lata pracy zawodowej:

  • na stanowisko głównego specjalisty: minimum 5 lat pracy zawodowej;
  • na stanowisko starszego specjalisty: minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia,
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących funkcjonowania i zadań realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia,
  • znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznym;
  • specjalizacja / studia podyplomowe mające zastosowanie w ochronie zdrowia.
  • umiejętność samodzielnej pracy, w tym pracy koncepcyjnej;
  • umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań i pracy pod presją czasu;
  • umiejętność syntetycznego formułowania wniosków i podsumowań wyników analiz;
  • umiejętność swobodnego formułowania myśli i tworzenia projektów pism/ decyzji administracyjnych;
  • operatywność w działaniach i dyspozycyjność;
  • doskonała umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu;
  • rzetelność i terminowość;
  • duża odporność na stres.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMYUM

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 06.05.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DSOZ/25/69

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 17.04.2025 11:35
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty