O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Młodszy Specjalista w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki
Decyzja o wyniku rekrutacji nr Gdańsk/24/17
[Zanonimizowano]
data publikacji: 2 października 2024 r.
Ogłoszenie o zatrudnieniu – Gdańsk/24/17
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Młodszego Specjalisty w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki.
[Zanonimizowano]
data publikacji: 2 sierpnia 2024 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
1. Koordynacja ruchu klientów na Sali Obsługi Klientów;
2. Obsługa klientów w Sali Obsługi Klientów, w tym w szczególności:
- obsługa wniosków o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego
- realizacja zleceń na wyroby medyczne
- potwierdzanie Profilu Zaufanego
- udzielanie informacji w zakresie zasad oraz uprawnień do korzystania ze świadczeń opieki
zdrowotnej
- udzielanie ogólnych informacji np. o sytuacji ubezpieczeniowej, statusie sprawy, usługach e-
zdrowie, prawach pacjenta i terminach leczenia;
3. Obsługa aplikacji i programów, służących realizacji zadań NFZ;
4. Przyjmowanie, obsługa formalna i przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia do właściwej
komórki;
5. Realizacja zadań mających na celu promowanie działań profilaktycznych, w tym zachęcanie do
korzystania z programów zdrowotnych oraz udział w wydarzeniach profilaktycznych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie lub wyższe. Preferowane wykształcenie wyższe
- Lata pracy zawodowej: przy wykształceniu średnim – 4 lat stażu pracy,przy wykształceniu wyższym – 1 rok stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta;
- Mile widziane doświadczenie w kontakcie z osobami z niepełnosprawnościami;
- Znajomość tematyki związanej z ochroną zdrowia w Polsce - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( tj. Dz. U. 2024 r. poz.146);
- Znajomość programów z pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność jasnego i precyzyjnego wyrażania się, umiejętność efektywnego słuchania;
- Gotowość do poszerzania wiedzy;
- Dobra organizacja pracy;
- Identyfikacja z organizacją.
- Wysoka kultura osobista, odporność na stres, dyskrecja, komunikatywność;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego
poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod nr telefonu: 58 75 12 730.
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 30.07.2024 roku w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 15.30) lub przesłać na adres:
Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 148.
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
z dopiskiem: oferta pracy Gdańsk/24/17
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.