O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista w Wydziale Gospodarki Lekami

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Szczegóły oferty

GŁÓWNE ZADANIA:

  1. Zawieranie, ewidencjonowanie i aktualizowanie umów z aptekami na świadczenia jakimi są szczepienia wykonywane w aptekach, dyżury aptek oraz programy pilotażowe realizowane w aptekach, udzielanie informacji aptekom/punktom aptecznym w zakresie zawierania i realizacji zadań związanych z umową.
  2. Monitorowanie rozliczeń refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych oraz innych usług udzielanych w aptekach na poziomie przekazywania komunikatów elektronicznych przez apteki.
  3. Prowadzenie systematycznych analiz w zakresie refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych oraz innych usług udzielanych w aptekach.
  4.  Przygotowywanie sprawozdań okresowych dla Centrali w zakresie danych przekazywanych w uzgodnionych zestawieniach refundacyjnych.
  5. Podejmowanie czynności w zakresie rozpatrywania zgłoszeń świadczeniobiorców dotyczących nieprawidłowości w zakresie udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej, stwierdzonych przez nich na podstawie danych udostępnionych za pośrednictwem IKP.
  6. Prowadzenie czynności sprawdzających na postawie art. 61w ustawy o świadczeniach u świadczeniodawców realizujących umowy w zakresach pozostających we właściwości wydziału oraz stosowanie w uzasadnionych przypadkach sankcji, o których mowa w art. 61x ustawy o świadczeniach, zgodnie z postanowieniami umowy.
  7. Wnioskowanie do Prezesa Funduszu o przeprowadzenie kontroli w tym również w związku z zaistnieniem przesłanek, o których mowa w art. 61v ust. 1 ustawy o świadczeniach.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe
  • Lata pracy zawodowej: przy wykształceniu średnim – 5 lat stażu pracy; przy wykształceniu wyższym – 3 lata stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy w aptekach ogólnodostępnych. Doświadczenie w analizach z obszaru systemu ochrony zdrowia.
  • Znajomość przepisów dotyczących gospodarki lekami oraz udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w aptekach ogólnodostępnych, w szczególności:
  • ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
  • ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
  • ustawy prawo farmaceutyczne, jak również aktów wykonawczych do w/w ustaw dotyczących gromadzenia danych o zrealizowanych receptach i udzielonych świadczeniach przez apteki i przekazywania ich do NFZ, w tym:
  • rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie recept,
  • rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogólnych warunków umów na realizację recept oraz ramowego wzoru umowy na realizację recept,
  • rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.
  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office – Word, Excel).
  • Zdolność logicznego i analitycznego myślenia, samodzielne rozwiązywanie problemów;
  • Umiejętność organizacji pracy własnej;
  • Szybkie adaptowanie się do zmian, jakie zachodzą w pracy;
  • Koordynowanie i wykorzystywanie zasobów potrzebnych do realizacji zadań;
  • Umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych;
  • Sumienność, komunikatywność, odpowiedzialność
  • Odporność na stres, dbałość o szczegóły.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.  

Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem:

Sygnaliści / Biuletyn Informacji Publicznej / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków

ZAPRASZAMY   

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod nr telefonu: 58 75 12 730.

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 19.11.2024 roku w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 15.30) lub przesłać na adres:

Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 148.

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

z dopiskiem: oferta pracy Gdańsk/24/21

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Pomorski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor Pomorskiego OW NFZ
Publikujący informację: Piotr Kollakowski
Wytworzenie informacji: 31.10.2024
Publikacja informacji: 31.10.2024 15:10
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty