O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Młodszy Specjalista w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika/pełny etat)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Szczegóły oferty

GŁÓWNE ZADANIA:

  1. Obsługa klientów w Sali Obsługi Klientów, w tym w szczególności:
    - obsługa wniosków o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego,
    - realizacja zleceń na wyroby medyczne,
    - potwierdzanie Profilu Zaufanego,
    - udzielanie informacji w zakresie zasad oraz uprawnień do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej,
    - udzielanie ogólnych informacji np. o sytuacji ubezpieczeniowej, statusie sprawy, usługach e-zdrowie, prawach pacjenta i terminach leczenia; 
  2. Obsługa aplikacji i programów, służących realizacji zadań NFZ;
  3. Przyjmowanie, obsługa formalna i przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia do właściwej komórki;
  4. Realizacja zadań mających na celu promowanie działań profilaktycznych, w tym zachęcanie do korzystania z programów zdrowotnych oraz udział w wydarzeniach profilaktycznych;
  5. Koordynacja ruchu klientów na Sali Obsługi Klientów.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe.
  • Lata pracy zawodowej: przy wykształceniu średnim – 4 lat stażu pracy,przy wykształceniu wyższym – 1 rok stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • Mile widziane doświadczenie w kontakcie z osobami z niepełnosprawnościami.
  • Znajomość tematyki związanej z ochroną zdrowia w Polsce - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( tj. Dz. U.2024 r. poz. 146 ze zm.).
  • Znajomość programów z pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność jasnego i precyzyjnego wyrażania się, umiejętność efektywnego słuchania.
  • Gotowość do poszerzania wiedzy.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Identyfikacja z organizacją.
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres, dyskrecja, komunikatywność.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 

ZAPRASZAMY  

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod nr telefonu: 58 75 12 583.

Dokumenty w formie papierowej należy składać  do 06.03.2025 roku w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 15.30) lub przesłać na adres:                                                                                                                                   

Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 148.

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

z dopiskiem: oferta pracy Gdańsk/25/05

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Narodowy Fundusz Zdrowia ma wdrożoną „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych” zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: Sygnaliści / Biuletyn Informacji Publicznej / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Pomorski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor Pomorskiego OW NFZ
Publikujący informację: Karolina Kłosin
Wytworzenie informacji: 14.02.2025
Publikacja informacji: 14.02.2025 13:15
Aktualizacja informacji: 25.02.2025 15:01
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty