O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Młodszy specjalista w Punkcie Obsługi Klientów w Zawierciu w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Na stanowisku młodszego specjalisty w Punkcie Obsługi Klientów w Zawierciu w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki został zatrudniony pan Rafał Olewicz, Kłobuck.
Kandydat wykazał się wystarczającą wiedzą i spełnił wszystkie wymagania zawarte w ogłoszeniu.

Rekrutacja nr Katowice/24/17 została zakończona.


GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa klientów na Sali Obsługi Klientów/Punkcie Obsługi Klientów w zakresie:
    • ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce oraz świadczeń zdrowotnych,
    • ubezpieczenia w Unii Europejskiej (wystawianie EKUZ i certyfikatów zastępujących EKUZ),
    • potwierdzania Profilu Zaufanego,
    • promowania Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowie,
    • zawierania umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
    • przyjmowania wniosków i potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
    • udzielania informacji w zakresie uprawnień do świadczeń,
  • organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych, oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia,

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne (należy udokumentować):

  • wykształcenie: wyższe,
  • lata pracy zawodowej: wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie w pracy obejmujące sektor ochrony zdrowia lub podobne,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146),
  • umiejętność obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office),
  • znajomość i umiejętność stosowania zasad prostego języka,
  • umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy z klientem i profesjonalnej obsługi klienta,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • umiejętność aktywnego słuchania klienta,
  • duża odporność na stres,
  • skrupulatność, zaangażowanie, samodzielność.

 Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie. Link poniżej:  

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 11.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

40-844 Katowice, ul. Kossutha 13

z dopiskiem: oferta pracy Katowice/24/17

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Śląski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor Śląskiego OW NFZ
Publikujący informację: Alicja Potrawa
Publikacja informacji: 28.03.2024 13:20
Aktualizacja informacji: 12.06.2024 13:00
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty